اب ٹکٹ ویٹنگ ہے تو راجدھانی، دورنتو اور شتابدی میں ریلوے دے گی کنفرم سیٹ

Mar 22, 2017 09:44 AM IST | Updated on: Mar 22, 2017 09:44 AM IST

نئی دہلی۔ وزارت ریلوے اب ریل مسافروں کے لئے ایک اور زبردست تحفہ لے کر آئی ہے۔ ریلوے کی ایک نئی منصوبہ بندی کے تحت یکم اپریل سے اگر کسی ایکسپریس یا سپرفاسٹ میں ویٹنگ ٹکٹ لیتے ہیں اور وہ كنفرم نہیں ہوتا تو آپ کو راجدھانی ایکسپریس، شتابدی ایکسپریس یا دورنتو میں كنفرم ٹکٹ مہیا کرایا جائے گا۔

کیا ہے ریلوے کا نیا متبادل منصوبہ

اب ٹکٹ ویٹنگ ہے تو راجدھانی، دورنتو اور شتابدی میں ریلوے دے گی کنفرم سیٹ

ٹرین سے سفر کے بارے میں سوچتے ہی آپ کی سب سے بڑی فکر كنفرم ٹکٹ ملنے کی ہوتی ہے۔ اکثر آپ كنفرم ٹکٹ نہ ملنے کی صورت میں ویٹنگ ٹکٹ بھی لے لیتے ہیں اور دوسروں کے کینسل کرانے پر اپنا ٹکٹ كنفرم ہونے کا انتظار کرتے ہیں۔ ریلوے اب 1 اپریل سے ایک نیا منصوبہ لانے کی تیاری میں ہے جس میں اگر آپ کا ووٹنگ ٹکٹ كنفرم نہیں ہوتا تو آپ کو پریمیم ٹرینوں کی خالی نشستوں پر كنفرم ٹکٹ دیا جائے گا۔ یعنی اب ویٹنگ ٹکٹ گزرے دنوں کی بات ہو جائے گی۔

کس طرح کام کرے گا متبادل منصوبہ

اس سہولت کا فائدہ اٹھانے کے لئے مسافر کو ٹکٹ خریدنے کے وقت 'متبادل' سہولت کا انتخاب کرنا ہوگا۔ ایسا کرنے پر طویل ویٹنگ کے چلتے اگر آپ کی ٹکٹ كنفرم نہیں ہو پاتی تو اسی روٹ پر ریلوے آپ کو دوسری ٹرین میں كنفرم ٹکٹ دے دے گی۔ اس سہولت میں ٹکٹ بکنگ کرنے کے بعد اگر مسافروں کی ٹکٹ بک نہیں ہوتی ہے تو ریلوے کی جانب سے مسافروں کے رجسٹریشن موبائل نمبر پر کال آئے گی اور مسافروں سے خود متبادل سہولت کے لئے منظوری لی جائے گی۔ اس سہولت کی خاص بات یہ ہے کہ متبادل ٹکٹ کے لئے مسافروں کو اضافی فیس نہیں دینی ہو گی۔

 کیا ہے اس منصوبہ کا مقصد

وکلپ یعنی متبادل نام کی اس منصوبہ بندی کا مقصد راجدھانی، شتابدی، دورنتو اور دیگر خاص ٹرینوں کی خالی نشستوں کا صحیح استعمال کرنا ہے۔ اس منصوبہ کے تحت ایسے ویٹنگ سیٹ والے مسافروں کو ان ٹرینوں کی خالی نشستوں میں سیٹ مہیا کرانا ہے۔ متبادل سہولت مسافروں کو ویٹنگ ٹکٹ کی مارا ماری کے درمیان ریلیف پہنچانے کا کام کرے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز