وکاس سوروپ بنے کینیڈا میں ہندوستان کے ہائی کمشنر، گوپال باگلے ہوں گے نئے خارجہ ترجمان

Feb 16, 2017 09:36 PM IST | Updated on: Feb 16, 2017 09:36 PM IST

نئی دہلی : وزارت خارجہ کے ترجمان وکاس سوروپ کو جمعرات کو کینیڈا میں ہندوستان کا ہائی کمشنر مقرر کیا گیا ہے ۔ سال 1986 بیچ کے انڈین فارن سروسز کے افسر نے سال 2015 میں یہ اہم ذمہ داری سنبھالی تھی۔ اس دوران وزارت خارجہ بڑی تبدیلی کے دور سے گزر رہی تھی ۔ سوروپ کے ناول 'کیو اینڈ اے پر آسکر ایوارڈ یافتہ فلم 'سلم ڈاگ ملینئر بن چکی ہے۔

وکاس سوروپ فی الحال ایڈیشنل سکریٹری ہیں اور وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ وہ جلد ہی نئے عہدہ سنبھال لیں گے ۔ وزارت خارجہ میں پاکستان، ایران، افغانستان محکمہ کے جوائنٹ سکریٹری گوپال باگلے سوروپ کی جگہ لیں گے۔

وکاس سوروپ بنے کینیڈا میں ہندوستان کے ہائی کمشنر، گوپال باگلے ہوں گے نئے خارجہ ترجمان

اپنے سفارتی کیریئر کے دوران سوروپ ترکی، امریکہ، ایتھوپیا، برطانیہ، جنوبی افریقہ اور جاپان سمیت کئی ممالک میں کام کر چکے ہیں۔ وہ سال 2000 سے 2003 کے درمیان لندن میں پوسٹیڈ تھے اور اسی دوران انہوں نے اپنا پہلا ناول 'کیو اینڈ اے لکھا تھا۔ ان کا ناول 43 زبانوں میں شائع ہو چکا ہے۔

انہوں نے ٹائم، نیوجیویک، دی گارڈین، دی ٹیلی گراف (برطانیہ)، دی فائنانشیل ٹائمز (برطانیہ) اور لبریشن سمیت کئی میگزین کے لئے بھی لکھا ہے۔ سوروپ نے سید اكبرالدين کی جگہ وزارت خارجہ کے ترجمان کا عہدہ سنبھالا تھا، جو اس وقت اقوام متحدہ میں ہندوستان کے مستقل نمائندے ہیں۔

کینیڈا میں ہندوستانی ہائی کمشنر کا عہدہ وشنو پرکاش کے ریٹائر ہونے کے بعد سے خالی تھا۔ کئی اہم علاقوں میں کینیڈا کے ساتھ ہندوستان کے قریبی تعلقات ہیں اور وہاں بڑی تعداد میں ہندوستانی رہتے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز