گوا میں 83 فیصد اور پنجاب میں 70 فیصد کی ریکارڈ ووٹنگ کے ساتھ پولنگ اختتام پذیر

چندی گڑھ ۔ پنجاب اسمبلی کی 117 نشستوں اور امرتسر لوک سبھا حلقے میں آج شام پانچ بجے تک تقریبا 70 فیصد پولنگ ہوئی جو مجموعی طور پر پر امن رہی۔

Feb 04, 2017 08:49 AM IST | Updated on: Feb 04, 2017 09:03 PM IST

چندی گڑھ ۔  پنجاب اسمبلی کی 117 نشستوں اور امرتسر لوک سبھا حلقے میں آج شام پانچ بجے تک تقریبا 70 فیصد پولنگ ہوئی جو مجموعی طور پر پر امن رہی۔ ریاست کے 1.98 کروڑ ووٹروں میں سے شام پانچ بجے تک 70 فیصد ووٹروں نے ووٹ ڈالے۔ کمیشن کی سختی کا وسیع پیمانے پر اثر نظر آیا۔ کہیں کوئی بڑا واقعہ نہیں ہوا بس معمولی جھڑپوں تک ناخوشگوار واقعات محدود رہے۔ دھوری حلقے کے سلطانپور گاؤں میں عام آدمی پارٹی کے حامیوں اور کانگریس کے حامیوں کے درمیان جھڑپ ہوئی جس میں آپ کا ایک کارکن زخمی ہو گیا۔ آپ کارکن نے کانگریس کے امیدوار دلبیر سنگھ گولڈی پر مار پیٹ کا الزام لگایا۔ پولیس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔

مجيٹھا حلقہ میں اکالی امیدوار بکرم مجیٹھیا اور کانگریس امیدوار سكھجندر سنگھ مجیٹھیا کے درمیان تنازعہ ہو گیا۔ اکالی امیدوار نے کانگریس کے امیدوار پر ووٹ بوتھ کے اندر گاڑی لانے پر اعتراض کیا۔ بعد میں انہوں نے گاڑی باہر کر لی جس سے معاملہ ٹھنڈا ہو گیا۔ امرتسر ایسٹ حلقے کے کانگریسی امیدوار اور اسٹار کمپینر نوجوت سنگھ سدھو اپنی بیوی اور بیٹے کے ساتھ گاڑی سے براہ راست ووٹنگ مرکز تک پہنچ گئے تھے جو سراسر کمیشن کے قوانین کی خلاف ورزی ہے۔ اس بارے میں ڈپٹی کمشنر موسم بہار گرگ سے رابطہ کیا تو انہوں نے کہا کہ مسٹر سدھو کی شکایت پورٹل کے ذریعے حاصل ہو گئی ہے اور ہم سی سی ٹی وی فوٹیج دیکھ کر حقائق کی تصدیق کر رہے ہیں۔ شکایت صحیح پائے جانے پر کارروائی کی جائے گی۔ اسی طرح ریاست کے دیگر حصوں میں جھڑپ، کہا سنی اور هاتھاپائی کے اکا دکا واقعات کو چھوڑ کر پولنگ مجموعی طور پر پرامن رہا۔

گوا میں 83 فیصد اور پنجاب میں 70 فیصد کی ریکارڈ ووٹنگ کے ساتھ پولنگ اختتام پذیر

وہیں، گوا کی 40 رکنی اسمبلی کے لئے شام پانچ بجے تک مجموعی طور پر 83 فی صد پولنگ ہوئی۔ یہاں چیف الیکٹورل آفس کے مطابق بعض پولنگ مراکز میں پولنگ مکمل ہونے بعد پولنگ کی حتمی شرح کا پتہ چلے گا۔ تین پولنگ اسٹیشنوں میں ای وی ایم مشینوں میں خرابی شکایت ملی ۔ یہاں سے کوئی 35 کلو میٹر دور مارگوا کے ایکویم میں بوتھا نمبر 8 پر پولنگ ری شیڈول کی گئی۔

پولنگ صبح سات بجے شروع ہوئی تھی جو شام پانچ بجے تک جاری رہی۔ 1642 بوتھوں میں ووٹ ڈالے گئے۔ جن 251 امیدواروں کی قسمت کا آج فیصلہ ہوا ہے ان میں 232 مرد ہیں۔ رجسٹرڈ ووٹروں کی تعداد 11 لاکھ آٹھ ہزار ہے۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز