دہلی کے کناٹ پلیس پر پڑی چوروں کی نظر، اڑائیں 1.30 کروڑ روپے کی گھڑیاں

Jan 31, 2017 11:28 AM IST | Updated on: Jan 31, 2017 11:30 AM IST

نئی دہلی۔ یوم جمہوریہ کی تقریب کے دوران دہلی پولیس پورے نئی دہلی علاقے کی حفاظت کے بڑے بڑے دعوے کر رہی تھی۔ ایسے وقت میں شہر میں ہائی الرٹ ہے اور پولیس گشت لگا رہی ہے، لیکن ایسے میں چوروں نے پولیس کے تحفظ کے بڑے بڑے دعووں کو مسترد کرتے ہوئے چوری کی بڑی واردات کو انجام دے دیا ہے۔

چوروں نے 'دہلی کے دل' كناٹ پلیس میں ایک گھڑی کے شو روم سے 1.30 کروڑ روپے قیمت کی 680 گھڑیوں پر ہاتھ صاف کر دیا ہے۔ پولیس نے بتایا کہ یہ واقعہ ریگل بلڈنگ میں واقع شوروم میں 28 جنوری کو پیش آیا۔ صبح جب چوری کی واردات کا پتہ چلا تو ہلچل مچ گئی۔ خبر ملتے ہی سینئر پولیس افسران موقع پر پہنچ گئے۔ مقدمہ درج کر چھان بین شروع کر دی گئی۔

دہلی کے کناٹ پلیس پر پڑی چوروں کی نظر، اڑائیں 1.30 کروڑ روپے کی گھڑیاں

اے ایف پی

شکایت کنندہ مینک بروڈيا کے مطابق، '' جب ہم صبح اس دکان میں آئے، گارڈ نے پچھلی رات ہوئی چوری کے بارے میں ہمیں آگاہ کیا۔ ہم نے پایا کہ سیئكو، كیسيو، گیس، فوسل، ٹائٹن، اومیگا، لانگنس اور راڈو جیسے برانڈز کی گھڑیوں کی چوری ہو گئی تھی۔ ''

انہوں نے کہا، '' چور ڈیڑھ دو لاکھ روپے نقد اور مرمت کے لئے آئی تمام گھڑیاں بھی اٹھا لے گئے۔ قریب 680 گھڑیوں کی چوری ہوئی ہے۔ '' اس درمیان، پولیس ارد گرد کی دکانوں اور اے ٹی ایم کے پاس لگے سی سی ٹی وی فوٹیج کھنگال رہی ہے جس سے ملزمان کے بارے میں کوئی سراغ مل سکے۔ پولیس اس شوروم کے عملے سے بھی پوچھ گچھ کر رہی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز