تین طلاق کو لے کر روی شنکر پرساد نے سونیا، مایا اور پرینکا پر سادھا نشانہ ، کہا : کیوں ہیں خاموش

May 19, 2017 09:40 PM IST | Updated on: May 19, 2017 09:40 PM IST

نئی دہلی : وزیر قانون روی شنکر پرساد نے کہا ہے کہ تین طلاق کے معاملہ میں ملک کی بڑی خاتون سیاستداں سونیا گاندھی، مایاوتی اور پرینکا گاندھی کیوں خاموش ہیں۔ نتیش اور لالو کیوں خاموش ہیں۔نیوز 18 سے خصوصی بات چیت میں انہوں نے کہا کہ تین طلاق کا معاملہ کورٹ میں ہے۔ مودی حکومت تین طلاق کی متاثرہ خواتین کے ساتھ ہے، کیونکہ یہ صنفی انصاف ، عزت اور مساوات کا معاملہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ آزادی کے 70 سال بعد اب معاشرے میں ایسا نہیں چلے گا۔ ستی رواج ختم ہو گئی، بچوں کی شادی ختم ہو گئی ، جبکہ یہاں مسلم خواتین متاثر ہیں۔ یہ کپل سبل کیا بول گئے، رام کو تین طلاق سے جوڑ دیا، یہ سنگین ہے۔ امید کرتے ہیں کہ ملک کی مسلم خواتین ہمت دكھائیں گي، ہم انہیں سلام کرتے ہیں۔

تین طلاق کو لے کر روی شنکر پرساد نے سونیا، مایا اور پرینکا پر سادھا نشانہ ، کہا : کیوں ہیں خاموش

انہوں نے کہا کہ كلبھوش جادھو کیس میں وزیر اعظم کی ہدایت پر سشما سوراج، ارون جیٹلی اور میرا شعبہ کام کر رہا تھا۔ دنیا کے سامنے پاکستان بے نقاب ہو گیا ہے۔ وزیر اعظم مودی کی قیادت میں ملک کی عزت میں اضافہ ہوا ہے، ہمیں جادھو کیس میں بین الاقوامی کورٹ آف جسٹس کے موقف پر فخر ہے۔

رام مندر مسئلہ پر روی شنکر پرساد نے کہا کہ ایک وکیل کے طور پر میں کہہ سکتا ہوں کہ جتنا ثبوت ہے ، کورٹ رام للا کے حق میں فیصلہ سنائے گا۔ قانون بنانے کے بارے میں کچھ نہیں کہنا، ہم امید کرتے ہیں کہ سپریم کورٹ فوری سماعت کرے گا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز