عالمی اتحاد آج دنیا کی سب سے بڑی ضرورت: یوگی آدتیہ ناتھ

Nov 11, 2017 03:44 PM IST | Updated on: Nov 11, 2017 03:44 PM IST

لکھنؤ۔ اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدیتہ ناتھ نے کہا ہے کہ آج عالمی اتحاد دنیا کی سب سے بڑی ضرورت ہے اور ہندستان اس میں یقین رکھتا ہے۔ آج یہاں ایک انٹرنیشنل ججوں کی کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر یوگی نے کہا کہ ہندستان دنیا کا سب سے بڑا جمہوری ملک ہے۔ ہندستان ایک پرامن ملک ہے اور دنیا بھر میں موجود دہشت گردی کی مخالفت کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہماری ثقافت حوصلہ افزائی کرتی ہے اور ہم ہمیشہ اس کی کوشش کر رہے ہیں۔ تمام ممالک کی حکومتوں کو عالمی اتحاد اور امن کے لئے کوشش کرنا چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ اتر پردیش حکومت نے ہر ایک کو انصاف دلانے کے لئے پہل کی ہے۔ ریاستی حکومت خواتین اور بچوں پرہونےوالے ظلم کے بارے میں فکر مند ہے۔ جلد ہی ممکنہ طور پر خواتین اور بچوں کے لئے 111 خاندانی عدالتوں کو قائم کیا جائے گا۔ مسٹریوگی نے کہا کہ مرکزی حکومت نے ملک میں عدالتی نظام کو بہتر بنانے کی کوشش شروع کردی ہے۔ وزیراعظم نریندر مودی انصاف کے نظام کو بہتر بنانے کے لئے 1100 پرانا اور غیر مناسب قوانین کو ختم کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔

عالمی اتحاد آج دنیا کی سب سے بڑی ضرورت: یوگی آدتیہ ناتھ

اترپردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ: فائل فوٹو

مہلوک ڈرائیور کے کنبہ کو دو لاکھ روپئے کی امداد کا اعلان

وہیں، وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے آج باندہ میں ہوئے سڑک حادثے میں ہلاک بس ڈرائیور کے اہل خانہ کو دو لاکھ روپے، شدید ایک زخمی کو پچاس ہزار اور دیگر زخمیوں کو 25۔25 ہزار روپے کی مالی مدد دینے کا اعلان کیا ہے۔ ضلع مجسٹریٹ مہندر بہادر سنگھ نے بتایا کہ ٹرانسپورٹ کارپوریشن کی بس صبح جسپو را قصبے سے باندہ آ رہی تھی۔ اس دوران بس کین دریا میں پل کی ریلنگ توڑ نیچے گر گئی۔ اس حادثے میں ڈرائیور رام نریش (38) کی موقع پر ہی موت ہوگئی۔ تشویشناک طور پر زخمی شخص کو علاج کے لئے کانپور ریفر کر دیا گیا ہے۔ دیگر زخمی افراد کو علاج کے لئے ضلع اسپتال میں داخل کرا دیا گیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز