یوگی نے مودی اور شاہ سے کی ملاقات، وزرا کو سونپے جانے والے محکموں پر تبادلہ خیال

Mar 21, 2017 03:32 PM IST | Updated on: Mar 21, 2017 03:32 PM IST

نئی دہلی۔  اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے آج وزیر اعظم  نریندر مودی سے ملاقات کی۔ یوگی آدتیہ ناتھ وزیر اعلی بننے کے بعد پہلی بار پارلیمنٹ آئے اور مسٹر مودی سے ان کے دفتر میں ملاقات کی۔ سمجھا جاتا ہے کہ وزیر اعلی نے ریاست میں وزراء کو  سونپی جانے والی ذمہ داریوں کے سلسلے میں بات چیت کی۔ اس کے ساتھ ہی اتر پردیش کی مختلف ترقیاتی اسکیموں کے نفاذ پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیر اعظم کے دفتر نے ایک ٹویٹ کرکے بتایا کہ یوگی آدتیہ ناتھ نے مسٹر مودی سے ملاقات کی۔ وزیر اعظم نے انہیں وزیر اعلی کا عہدہ سنبھالنے کے لئے نیک خواہشات پیش کیں ۔ دونوں رہنماؤں نے کئی مسائل پر تبادلہ خیال کیا۔

یوگی آدتیہ ناتھ نے بی جے صدر امت شاہ سمیت وزیر خزانہ ارون جیٹلی کے ساتھ بھی ملاقات کی۔ اس موقع پر خزانہ کے وزیر مملکت ارجن میگھوال اور سنتوش گنگوار بھی موجود تھے۔ بھارتیہ جنتا پارٹی نے اپنے انتخابی منشور میں چھوٹے اور درمیانی کسانوں کے زرعی قرضے معاف کرنے کا اعلان کیا ہے۔ وزیر اعلی کا صدر پرنب مکھرجی سے بھی ملنے کا پروگرام ہے۔ دریں اثنا راجیہ سبھا رکن سبرامنیم سوامی نے ایک ٹویٹ کرکے بتایا ہے کہ انہوں نے یوگی آدتیہ ناتھ سے ملاقات کی ہے اور انہیں سپریم کورٹ میں ایودھیا میں رام مندر کے سلسلے میں آج کی سماعت سے آگاہ کیا۔ سوامی نے بتایا کہ اس معاملے میں تفصیلی طور سے بات چیت کرنے کے لئے کل لکھنؤ میں وزیر اعلی کے ساتھ ملاقات کی جائے گی۔

یوگی نے مودی اور شاہ سے کی ملاقات، وزرا کو سونپے جانے والے محکموں پر تبادلہ خیال

غور طلب ہے کہ سپریم کورٹ نے رام جنم بھومی -بابري مسجد تنازعہ سے منسلک فریقین سے اس مسئلے کو مل بیٹھ کر خوشگوار طریقے سے حل کرنے کی صلاح دی ہے۔ مسٹر سوامی نے عدالت سے رام جنم بھومی -بابري مسجد تنازعہ پر جلد سماعت کرنے کی درخواست کی تھی۔ اس پر چیف جسٹس جے ایس كھیهر نے کہا کہ یہ بہت ہی حساس معاملہ ہے اس لئے بہتر ہوگا کہ معاملے سے منسلک فریق اس کو باہمی رضامندی سے حل کرلیں۔ انہوں نے کہا کہ اگر متعلقہ فریق چاہیں تو وہ خود اس معاملے میں ثالثی کرنے کو تیار ہیں یا کسی دیگر عدالتی افسر کو بھی وہ اس کے لئے منتخب کر سکتے ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز