پاکستان کے ساتھ مہا مقابلہ کیلئے میدان پر اترتے ہی یوراج سنگھ کے نام درج ہوجائے گا یہ نیا عالمی ریکارڈ 

Jun 17, 2017 05:44 PM IST | Updated on: Jun 17, 2017 05:47 PM IST

لندن : ہندوستان کے آل راؤنڈر یوراج سنگھ بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) ٹورنامنٹوں میں سات فائنل کھیلنے والے پہلے کھلاڑی بننے جا رہے ہیں۔ پاکستان کے خلاف یووراج اتوار کو آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی کے فائنل میں کھیلنے کے ساتھ ہی یہ ریکارڈ حاصل کرلیں گے۔ یوراج اس سے قبل آسٹریلیا کے رکی پونٹنگ اور سری لنکائی جوڑی کمار سنگاکارا اور مہیلا جے وردھنے کی برابری پر تھے جنہوں نے چھ چھ بار آئی سی سی ٹورنامنٹوں کے فائنل کھیلے تھے۔

چیمپئنز ٹرافی کے سیمی فائنل میں اترکر 300 ون ڈے کھیلنے کی کامیابی حاصل کر چکے یوراج نے اپنے کیریئر کا آغاز سال 2000 میں چیمپئنز ٹرافی سے ہی کیا تھا۔ وہ اس ٹورنامنٹ کے فائنل میں پہنچنے والی ہندوستانی ٹیم کے رکن تھے۔ یوراج سال 2002 میں چیمپئنز ٹرافی میں مشترکہ طور پر فاتح رہی ہندوستانی ٹیم میں شامل تھے۔

پاکستان کے ساتھ مہا مقابلہ کیلئے میدان پر اترتے ہی یوراج سنگھ کے نام درج ہوجائے گا یہ نیا عالمی ریکارڈ 

یوراج 2003 کے عالمی کپ کے فائنل میں پہنچ کر رنر اپ رہنے والی ہندوستانی ٹیم میں شامل تھے۔ سال 2007 میں پہلے ٹوئنٹی ۔20 ورلڈ کپ میں ہندوستان کو فتح دلانے میں یوراج کااہم کردار رہا تھا۔ انہوں نے انگلینڈ کے خلاف میچ میں اسٹیورٹ بریڈ کے ایک اوور میں چھ چھکے مارے تھے۔

سال 2011 کے ون ڈے ورلڈ کپ میں ہندوستان کی خطابی جیت میں یوراج مین آف دی ٹورنامنٹ رہے تھے۔ انہوں نے اس ٹورنامنٹ میں 90.50 کے اوسط سے 362 رن بنائے تھے اور 5.02 کے اكونامي ریٹ سے 15 وکٹ لئے تھے۔

یوراج 2014 میں ٹوئنٹی ۔20 ورلڈ کپ کے فائنل تک پہنچی ہندوستانی ٹیم میں شامل تھے۔ اگرچہ ان کی کارکردگی اس ٹورنامنٹ میں توقعات کے مطابق نہیں رہی تھی۔ موجودہ آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی میں یوراج نے پاکستان کے خلاف گروپ میچ میں شاندار میچ فاتح اننگز کھیلی تھی اور مین آف دی میچ بھی بنے تھے۔

’’سکسر کنگ‘‘ کے نام سے مشہور یوراج اس ٹورنامنٹ میں اترنے کے ساتھ ہی 14 آئی سی سی ٹورنامنٹوں میں اترنے والے پہلے ہندوستانی بن گئے تھے۔ انہوں نے اس کے ساتھ ہی چیمپئنز ٹرافی میں پانچ بار کھیلنےوالے سچن تندولکر کے ریکارڈ کی بھی برابری کر لی تھی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز