دو روزہ دورے پر وزیر اعظم مودی پہنچےکولمبو ، سیما ملاكا مندر میں کیا درشن

May 12, 2017 12:00 AM IST | Updated on: May 12, 2017 12:00 AM IST

کولمبو: وزیر اعظم نریندر مودی دو روزہ دورے کے تحت آج یہاں سری لنکا کے دارالحکومت کولمبو پہنچے۔ہوائی اڈے پر وزیر اعظم رانل وكرم سنگھے اور دیگر سینئر وزراء نے مسٹر مودی کا استقبال کیا۔ مسٹر مودی اور مسٹر وكرم سنگھے اس کے بعد وہاں سے سیما ملاكا مندر گئے جہاں مہنت اور دیگر عہدیداروں نے ان کا استقبال کیا۔ مسٹر مودی نے مندر کی ویدكا پر پھولوں کا نذرانہ پیش کئے۔

صدر سری سینا کی دعوت پر سری لنکا آنے والے مسٹر مودی صدر کے علاوہ مسٹر وكرم سنگھے اور دیگر معزز لوگوں سے بھی بات چیت کریں گے۔وہ اس دورے کے دوران ڈكويا میں ہندوستان کی 50 کروڑ روپے کی مدد سے تعمیر ڈیڑھ سو بستر والے ایک ملٹی اسپشلٹي اسپتال کا افتتاح کریں گے۔سری لنکا میں قیام کے دوران وہ ہند نژاد تمل کمیونٹی کے لوگوں سے بات کریں گے اور بدھ مت کے مذہبی رہنماؤں سے بھی ملیں گے۔

دو روزہ دورے پر وزیر اعظم مودی پہنچےکولمبو ، سیما ملاكا مندر میں کیا درشن

(Photo Source: Twitter)

سری لنکا روانہ ہونے سے پہلے مسٹر مودی نے اپنے فیس بک پوسٹ پر لکھا کہ دو سال میں یہ ان کا دوسرا دورہ ہے جو دونوں ممالک کے درمیان مضبوط تعلقات کی علامت ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ ان کےاس دورے سے بدھ مت کی مشترکہ ورثے والے ہندوستان اور سری لنکا کے درمیان تعلقات مزید مضبوط ہوں گے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز