پرینکا گاندھی کا وزیر اعظم مودی کو جواب ، یوپی کا ہر لڑکا ایک لیڈر ، باہری کی ضرورت نہیں

Feb 17, 2017 06:15 PM IST | Updated on: Feb 17, 2017 06:15 PM IST

رائے بریلی میں کانگریس پارٹی کی اسٹار پرینکا گاندھی واڈرا نے جمعہ کو انتخابی ریلی سے خطاب کیا۔ اس دوران پرینکا نے وزیر اعظم مودی پر براہ راست حملہ بولا۔ پرینکا گاندھی نے کہا کہ وزیر اعظم مودی یہ کہتے ہیں کہ یوپی نے انہیں گود لیا ہے اور وہ یوپی کی ترقی کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ یوپی کو ترقی کے لئے کسی باہری کو گود لینے کی ضرورت نہیں ہے۔ یوپی کے پاس اپنے اپنے لوگ ہیں۔ یہاں کا ہر آدمی ایک لیڈر ہے اور یہاں کی ترقی کر سکتا ہے۔پرینکا نے مزید کہا کہ آپ لوگ ان کو ووٹ دیں ، جو آپ کے لئے کام کریں نہ کہ جھوٹے وعدوں میں آئیں۔ پرینکا نے راہل اور اکھلیش یادو کے اتحاد کو کامیاب بنانے کی اپیل کی۔

پرینکا گاندھی کا وزیر اعظم مودی کو جواب ، یوپی کا ہر لڑکا ایک لیڈر ، باہری کی ضرورت نہیں

خیال رہے کہ وزیر اعظم مودی نے 16 فروری کو ہردوئی میں انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں یوپی سے ممبر پارلیمنٹ بنا اور یہاں پر ملی جیت سے ملک کو مستقل حکومت ملی اور غریب ماں کا بیٹا وزیر اعظم بنا۔انہوں نے کہا کہ یوپی نے مجھے گود لیا ہے۔ میں اس کو نہیں چھوڑوں گا۔ میں بھلے ہی گود لیا گیا ہوں، لیکن مجھے یوپی کی فکر ہے ، یہاں کی صورت حال کو تبدیل کرنا میرا فرض ہے۔

قابل ذکر ہے کہ اتر پردیش میں 11 فروری سے 8 مارچ کے درمیان سات مراحل میں اسمبلی انتخابات ہو رہے ہیں۔ کانگریس اور سماج وادی پارٹی کے درمیان اتحاد کے باوجود کثیر رخی مقابلہ ہونے کی امید ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز