ٹیم انڈیا کو جھٹکا ، کولمبے ٹیسٹ کے ہیرو جڈیجہ پر چلا آئی سی سی کا چابک ، تیسرے ٹیسٹ سے باہر

Aug 06, 2017 08:59 PM IST | Updated on: Aug 06, 2017 08:59 PM IST

دبئی: بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے دنیا کی نمبر ایک ٹیسٹ بولر ہندستان کے رويند جڈیجہ کو آئی سی سی کے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرنے کا مجرم پاتے ہوئے انہیں سری لنکا کے خلاف پلیكیل میں تیسرے اور آخری ٹیسٹ میچ سے معطل کر دیا ہے۔

آئی سی سی نے اتوار کو ایک بیان میں بتایا کہ جڈیجہ کو سری لنکا کے دوسرے ٹیسٹ کے تیسرے دن ہفتہ کو غلط طریقے سے تھرو پھینکنے کا مجرم پایا گیا اور پھر انہیں پلیکیل ٹیسٹ کے لئے معطل کر دیا گیا۔اس کے علاوہ ان پر میچ فیس کا 50 فیصد جرمانہ بھی عائد کیا گیا ہے اور تین نااہلی پوائنٹس بھی ان کے کھاتے میں شامل کر دیئے گئے ہیں۔

ٹیم انڈیا کو جھٹکا ، کولمبے ٹیسٹ کے ہیرو جڈیجہ پر چلا آئی سی سی کا چابک ، تیسرے ٹیسٹ سے باہر

یہ واقعہ ہفتہ کا ہے جب جڈیجہ نے 58 ویں اوور کی آخری گیند پر فیلڈنگ کرتے وقت بلے باز کی جانب تھرو پھینکا جبکہ بلے باز کریز میں موجود تھا۔اس کے بعد میدانی امپائر نے جڈیجہ کی تھرو کو 'خطرناک' سمجھا۔اس کے بعد میدانی امپائر بروس كسنفورڈ اور راڈ ٹکر، تیسرے امپائر رچرڈ النگورتھ اور چوتھے امپائر روچیرا پلياگرگے نے ہندوستانی بولر پر الزام لگایا۔

دوسرے ٹیسٹ میں مین آف دی میچ بنے جڈیجہ کو اس سے پہلے گزشتہ سال اکتوبر میں نیوزی لینڈ کے خلاف اندور ٹیسٹ میں آئی سی سی کے ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کرنے کا مجرم پایا گیا تھا اور پھر ان پر 50 فیصد جرمانہ بھی عائد کیا گیا تھا اور ان کے اکاؤنٹ میں تین نااہلی پوائنٹس کا جوڑ دیئے گئے تھے۔

اس معطلی کے بعد بھی جڈیجہ کے اکاؤنٹ میں چھ نااہل پوائنٹس بنے رہیں گے۔جڈیجہ کو اگر 24 ماہ کے دوران آٹھ یا اس سے زیادہ نااہلی پوائنٹس ملتے ہیں تو انہیں چار معطلی پوائنٹس دئے جائیں گے ۔ جڈیجہ نے جرم قبول کر لیا ہے اور میچ ریفری رچی رچرڈسن کی طرف سے لگائی گئی پابندی کو قبول کر لیا ہے جس کے بعد ان کے خلاف کارروائی نہیں کی جائے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز