شام: جاپان کی تجاویز کو روس نے ویٹو کردیا

Nov 18, 2017 05:20 PM IST | Updated on: Nov 18, 2017 05:20 PM IST

اقوام متحدہ ۔ شام میں کیمیائی ہتھیاروں کے حملے کی بین الاقوامی تحقیقات کے لیے ایک ماہ کے لئے مزید اپ ڈیٹ کرنے کے لئے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں جاپان کی جانب سے آج ایک تجویز پیش کی گئی جسے روس نے ویٹو کا استعمال کرکے مسترد کر دیا۔ اس تجویز کا مسودہ جاپان نےتیار کیا تھا۔ یہ تجویز شام میں کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کے مجرموں کا پتہ لگانے کے لئے ایک بین الاقوامی تفتیشی کمیٹی کے لیے ایک ماہ کے لئے اپ ڈیٹ کرنے کے لئے پیش کی گئی تھی۔

اقوام متحدہ اور انسداد کیمیائی ہتھیاروں کی تنظیم (اوپي سي ڈبليو) کی جانب سے کی جا رہی مشترکہ تحقیقات کی میعاد ختم ہوگئی ہے. مشترکہ تحقیقاتی کمیٹی کی تشکیل 15 رکنی سلامتی کونسل میں متفقہ طور پر کی گئی تھی۔ اس مشترکہ تحقیقات میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ اس سال چار اپریل کو ایک حملہ میں شامی حکومت نےممنوعہ ’سیرين ‘ گیس کا استعمال کیا تھا۔ شام میں 2011 سے شروع خانہ جنگی کے بعد سے روس مجموعی طور پر11 بار ویٹو کا استعمال کرکے شام کے خلاف سلامتی کونسل کی کارروائی کو روک چکا ہے۔

شام: جاپان کی تجاویز کو روس نے ویٹو کردیا

اقوام متحدہ: فائل فوٹو

اس سے پہلے روس نے کل اسی طرح کے ایک اورمعاملہ پر امریکی تجاویزپر ویٹو لگا دیا تھا۔ قابل غور ہے کہ سلامتی کونسل میں کسی بھی قرارداد کی منظوری کے لئے نو رکن ممالک کی حمایت حاصل کرنا ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ امریکہ، فرانس، روس، برطانیہ اور چین کی جانب سے ویٹو طاقت کا استعمال بھی نہیں کیا جانا چاہئے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز