خراب ہوتے سفارتی تعلقات کے درمیان لبنان میں سعودی شہری کا اغوا ، ان ممالک نے جاری کی ایڈوائزری

لبنان کے ساتھ خراب ہوتے سفارتی تعلقات کے درمیان سعودی عرب نے کہا ہے کہ اس کے ایک شہری کا لبنان میں اغوا کیا گیا ہے۔

Nov 11, 2017 10:03 AM IST | Updated on: Nov 11, 2017 10:03 AM IST

بیروت : لبنان کے ساتھ خراب ہوتے سفارتی تعلقات کے درمیان سعودی عرب نے کہا ہے کہ اس کے ایک شہری کا لبنان میں اغوا کیا گیا ہے۔ سعودی عرب اور ایران کے درمیان علاقائی کشمکش بڑھنے کی وجہ سےسعودی عرب، کویت، متحدہ عرب امارات اور بحرین نے اپنے اپنے شہریوں کو لبنان کا سفر نہ کرنے کا مشورہ دیا ہے اور جو پہلے سے وہاں ہیں ان سے واپس آنے کی اپیل کی ہے۔

لبنان کے اعلیٰ حکام نے کہا ہے کہ ان کا خیال ہے کہ سعودی عرب نے لبنان کے وزیر اعظم سعد الحریری کو پکڑا ہوا ہے۔واضح رہے کہ سعد الحریری نے گزشتہ ہفتے استعفی دیا تھا۔ وہیں سعودی عرب کا کہنا ہے کہ حریری ایک آزاد شخص ہیں اور انہوں نے استعفی دینے کا فیصلہ اس لئے کیا کیونکہ ایرانی حمایت یافتہ حزب اللہ ان کی حکومت میں دخل دے رہا تھا۔

خراب ہوتے سفارتی تعلقات کے درمیان لبنان میں سعودی شہری کا اغوا ، ان ممالک نے جاری کی ایڈوائزری

لبنان سیکورٹی اہلکار ۔ فائل فوٹو

بیروت میں واقع سعودی عرب کےسفارت خانے نے اپنے ایک شہری کے اغوا کا اعلان کیا، لیکن اغوا کے حالات اورمذکورہ شخص کی شناخت کی کوئی تفصیل نہیں دی۔سعودی عرب کی خبر رساں ایجنسی ایس پی اے نے ایک بیان میں کہا-’’اغوا سعودی شہری کی غیر مشروط جلد سے جلد رهائی کے لئے سفارت خانہ لبنان کے ٹاپ سیکورٹی حکام کے رابطے میں ہے‘‘۔ لبنان کے وزیر داخلہ نوهاد مشانوك نے لبنان کی اسٹیٹ نیوز ایجنسی سے کہا کہ سعودی باشندوں اور زائرین کی حفاظت لبنان کے حکام کے لئے اعلیٰ ترجیح ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز