نریندر مودی اور ملائیشیائی وزیر اعظم کی سربراہ میٹنگ میں سات معاہدوں پر دستخط

Apr 01, 2017 11:20 PM IST | Updated on: Apr 01, 2017 11:20 PM IST

نئی دہلی۔  وزیر اعظم نریندر مودی اور ہندوستان کے دورہ پر آنے والے ملائیشیا کے وزیر اعظم محمد نجیب بن رزاق نے آج شام یہاں حیدرآباد ہاؤس میں دونوں ممالک کے باہمی تعلقات کا جائزہ لیا اور اشتراک خدشات اور چیلنجوں سے مقابلے کے لیے دو اسٹریٹجک شراکت داری کو مضبوط بنانے کا فیصلہ کیا۔ اجلاس میں دونوں ممالک نے باہمی تعاون کے سات اہم سمجھوتوں پر دستخط کئے جن میں ہوائی ٹریفک، یوریا اور امونیا پلانٹس کی تنصیب، تعلیمی اہلیت کو مشترکہ طور پر تسلیم کرنا ، پام آئل، اور چوتھی نسل کی ٹیکنالوجی پارک کی آندھرا پردیش میں تنصیب کے معاہدے شامل ہیں۔ اجلاس کے بعد مشترکہ پریس بیان میں مسٹر مودی نے کہا کہ دونوں اپنے اسٹریٹجک تعلقات کو بڑھانے کے مشترکہ نقطہ نظر پر متفق ہیں جو کام کی بنیاد پر منصوبہ بندی کو ترجیح دیتا ہے۔ انہوں نے کہا، ’’ہم اپنے سٹریٹجک شراکت داری کو ہماری مشترکہ خدشات اور چیلنجوں کا مکمل مقابلہ کرنے کے مقصد سے مزید مضبوط کرنے پر متفق ہیں۔

وزیر اعظم نےمشترکہ طور پر انسداد دہشت گردی کی کوششوں میں ملائیشیا کی حکومت کے تعاون کی تعریف کی اور کہا کہ انہیں یقین ہے کہ ہمارے آج کے فیصلے ہماری اسٹریٹجک شراکت داری کو مزید بلند سطح پر لے جائیں گے۔ مسٹر مودی نے اقتصادی شراکت داری کو مضبوط بنانے پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ہندوستان کی بنیادی ڈھانچہ کی ترقی کی ضروریات اور ہمارا اسمارٹ شہروں کی ترقی کی عظیم منصوبہ ملائیشیا کی صلاحیتوں سے میل کھاتا ہے۔ انهوں نے کہا کہ انہیں یقین ہے کہ کاروباری شراکت ہمارے تجارتی تعلقات اور مؤثر بنائےگي۔ مسٹر مودی نے کھانے کی حفاظت، روایتی دواسازی اور تعلیم کے میدان میں باہمی تبادلے سمیت تعاون کی تعریف کی۔ مسٹر رزاق نے مسٹر مودی کے بڑے اقتصادی اصلاحات کی تعریف کی اور ہندوستان کی اعلی شرح اقتصادی ترقی کے لئے انہیں مبارکباد بھی دی۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان اور ملائیشیا تاریخ کے دھاگوں سے ایک کے ساتھ منسلک ہیں۔ ہندوستانی زبانیں، ثقافت اور کیٹرنگ ملائیشیا میں بہت مقبول ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستانی سنیما کے بہت بڑے فین ہیں خاص طور پر چنئی کے سفر کے بعد۔

نریندر مودی اور ملائیشیائی وزیر اعظم کی سربراہ میٹنگ میں سات معاہدوں پر دستخط

اس سے پہلے مسٹر رزاق نے صدر پرنب مکھرجی اور نائب صدر محمد حامد انصاری اور وزیر خارجہ سشما سوراج سے بھی ملاقات کی۔ صبح مسٹر رزاق صدارتی محل کے صحن میں خیر مقدم کیا گیا جس کے بعد مہمان لیڈر نے راج گھاٹ جا کر مہاتما گاندھی کو خراج عقیدت پیش کیا۔ ملائیشیا کے وزیر اعظم کی بیوی داتن سری روسماه منصور کے ساتھ ہندوستان کے چھ روزہ دورے پر جمعرات کو چنئی پہنچے تھے۔ مسٹر رزاق اتوار کو راجستھان کے دارالحکومت جے پور جائیں گے جہاں وزیر اعلی وسندھرا راجے ان استقبال كریں گي۔ راجستھان میں قریب 1.2 ارب ڈالر کی سڑک منصوبوں پر ملائیشیائی کمپنیاں کام کر رہی ہیں۔ وہ منگل کو ہند -ملائیشیا بزنس کونسل کے پروگرام میں شرکت کریں گے۔

ہند ملائیشیا کے درمیان سفارتی تعلقات کے قیام کے 60 سال مکمل ہونے کے موقع پر ہونے والے رزاق کا یہ تیسرا دورہ ہند ہے۔ اسی سال ہند اور آسيان کے درمیان سفارتی تعلقات کے 25 واں سال ہے۔ ملائیشیا ئی وزیر اعظم کے ساتھ ان کی کابینہ کے دس رکن اور قریب 100 کاروباریوں کا وفد آیا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز