ٹی ای ڈی ٹاكس میں بولنے والے پہلے ہندوستانی بنے شاہ رخ خان ، جانیے کنگ خان نے کیا کیا کہا ؟

شاہ رخ نے اپنے اسٹار بننے سے لے کر انٹرنیٹ سے دنیا میں ہوئی تبدیلی پر بات چیت کی۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ کئی سالوں سے میں ٹی ای ڈی ٹاكس کا زبردست فین رہا ہوں۔

Apr 28, 2017 11:37 AM IST | Updated on: Apr 28, 2017 11:37 AM IST

ممبئی : بالی وڈ کے کنگ خان شاہ رخ نے وینکوور میں ٹی ای ڈی ٹاک شو میں بول کر ایک نیا ریکارڈ قائم کیا ہے۔ وہ پہلے بالی ووڈ اسٹار ہیں ، جنہوں نے اس بین الاقوامی سطح کے ٹاک شو سے خطاب کیا۔ اس موقع پر انہوں نے اپنے مزاحیہ انداز سے سب کو اپنا دیوانہ بنا دیا۔

ٹی ای ڈی ٹاک شو میں شاہ رخ نے اپنی زندگی کے بارے میں انتہائی دلچسپ انداز میں لوگوں کو بتایا۔ شاہ رخ نے اپنے اسٹار بننے سے لے کر انٹرنیٹ سے دنیا میں ہوئی تبدیلی پر بات چیت کی۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ کئی سالوں سے میں ٹی ای ڈی ٹاكس کا زبردست فین رہا ہوں۔

ٹی ای ڈی ٹاكس میں بولنے والے پہلے ہندوستانی بنے شاہ رخ خان ، جانیے کنگ خان نے کیا کیا کہا ؟

انہوں نے کہا کہ یہ آپ منحصر پر ہے کہ آپ اپنی مثبت توانائی سے چاروں طرف لاکھوں افراد کو خوشیاں دیں یا پھر منفی توانائی سے ارد گرد اندھیرا پھیلا ئیں۔ غور طلب ہو کہ اس سے پہلے بھی شاہ رخ متعدد بین الاقوامی يونورسٹيوں میں اسپیکر کا کردار ادا کر چکے ہیں۔ قبل ازیں اس ٹاک شو میں بل گیٹس اور سرینا وليمس جیسی بڑی هستياں حصہ لے چکی ہیں۔ شاہ رخ انڈیا میں بھی جلد 'ٹی ای ڈی ٹاک انڈیا: نئی سوچ نام کا ایک ٹاک شو لانچ کرنے والے ہیں ، جو اس کا انڈین ورژن ہوگا۔

آپ کو بتا دیں کی ٹی ای ڈی ٹاک کا مطلب ہے ٹیکنالوجی، تفریح ​​اور ڈیزائن۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز