گلوکار ابھیجیت کا متنازع بیان ، کہا : تینوں خان کرتے ہیں ملک مخالف باتیں

اپنی فلموں میں انہوں نے آہستہ آہستہ ہندو تہواروں سے وابستہ گانوں کو بند کر دیا ہے اور اب ہر جگہ مولا ہی بجتا ہے

Mar 25, 2017 12:18 PM IST | Updated on: Mar 25, 2017 12:19 PM IST

ممبئی : ہمیشہ تنازعات میں رہنے والے گلوکار ابھیجیت نے ایک بار پھر نئے تنازع کو جنم دیا ہے۔ نیوز 18 ہندی کو دیئے انٹرویو میں ابھیجیت نے فرح خان کے شوہر شريش کندر کے بارے میں کہا کہ 'دونوں ایک جیسے لمبے بالوں والے ہیں ، سمجھ میں نہیں آتا کہ شوہر کون ہے اور بیوی کون۔ ابھیجیت نے آگے کہا کہ شريش جان بوجھ کر صرف ہندوؤں کو ہی نشانہ بناتے ہیں۔

دراصل کچھ دنوں پہلے ہی شريش نے اتر پردیش کے نو منتخب وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ پر قابل اعتراض تبصرہ کیا تھا۔ جمعہ کو شريش کے خلاف لکھنؤ کے حضرت گنج تھانہ میں ایف آئی آر درج کرائی گئی۔ تاہم شريش نے بعد میں اپنا ٹویٹ ڈیلیٹ کردیا اور معافی بھی مانگ لی۔ مگر ابھیجیت بھلا کہاں موقع چوكنے والے تھے۔

گلوکار ابھیجیت کا متنازع بیان ، کہا : تینوں خان کرتے ہیں ملک مخالف باتیں

شريش ہی نہیں ابھیجیت نے تو بالی ووڈ کے تینوں خان کو بھی نہیں بخشا۔ کہا کہ تینوں خان (عامر خان، شاہ رخ خان، سلمان خان) ملک مخالف باتیں کرتے ہیں۔ اپنی فلموں میں انہوں نے آہستہ آہستہ ہندو تہواروں سے وابستہ گانوں کو بند کر دیا ہے اور اب ہر جگہ مولا ہی بجتا ہے۔

ابھیجیت نے مہیش بھٹ پر بھی نشانہ سادھا ۔ ابھیجیت نے کہا کہ جس کی تینوں بیٹیوں کہ تصویر کپڑوں کے بغیر کور پیج پر چھپتی ہوں، جو خود کی بیٹيوں سے شادی کی خواہش کی ظاہر کرچکا ہو اور جو خواتین کے ساتھ قابل اعتراض حالت میں پکڑا گیا ہو، ایسے آدمی کا ڈی این اے ٹیسٹ تو ہونا ہی چاہئے '۔

Loading...

ابھیجیت نے نیوز 18 ہندی سے مزید کہا کہ میں اپنی بات کہنے کے لئے کسی سے نہیں ڈرتا ، کیونکہ میں کسی لابی کی وجہ سے نہیں اپنے دم اور صلاحیت کی بنیاد پر فلم انڈسٹری میں آیا ہوں۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز