اظہر الدین نے بتایا، شرمناک شکست کے بعد کن کھلاڑیوں کی ہو سکتی ہے ٹیم انڈیا سے چھٹی

حیدرآباد۔ سابق ہندوستانی کپتان محمد اظہر الدین کا خیال ہے کہ پہلے ٹیسٹ میں آسٹریلیا کے خلاف شرمناک شکست کے بعد ہندوستانی ٹیم کو دوسرے ٹیسٹ میں آخری الیون میں کچھ تبدیلیاں کرنے کے لئے پابند ہونا پڑ سکتا ہے۔

Feb 27, 2017 12:25 PM IST | Updated on: Feb 27, 2017 12:25 PM IST

حیدرآباد۔ سابق ہندوستانی کپتان محمد اظہر الدین کا خیال ہے کہ پہلے ٹیسٹ میں آسٹریلیا کے خلاف شرمناک شکست کے بعد ہندوستانی ٹیم کو دوسرے ٹیسٹ میں آخری الیون میں کچھ تبدیلیاں کرنے کے لئے پابند ہونا پڑ سکتا ہے۔ اظہر الدین نے کہا کہ بلے بازی کے تباہ ہوجانے کے بعد ٹیم بیک فٹ پر آ جاتی ہے۔

انہوں نے کہا میں یہ نہیں کہہ رہا کہ ہم نے سیریز گنوا دی ہے، لیکن یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ آپ کس طرح کے وکٹ پر کھیلنا چاہتے ہیں۔ مجھے لگتا ہے کہ چنا سوامی میں اس طرح کا ٹرن نہیں نظر آئے گا۔ اس لئے مجھے لگتا ہے کہ جینت یادو اور ایشانت شرما کو آخری الیون سے باہر کیا جا سکتا ہے۔ ہندوستان کو پہلے ٹیسٹ میں 333 رن سے شکست جھیلنی پڑی اور بنگلورو میں دوسرا ٹیسٹ چار مارچ سے کھیلا جائے گا۔

اظہر الدین نے بتایا، شرمناک شکست کے بعد کن کھلاڑیوں کی ہو سکتی ہے ٹیم انڈیا سے چھٹی

Loading...

ایشانت کی جگہ کھیلے گا یہ کھلاڑی

سابق ہندوستانی کپتان نے کہا کہ ان کی بلے بازی کارکردگی کو دیکھتے ہوئے، میں امید کرتا ہوں کہ وہ ایک اضافی بلے باز کھلائیں گے۔ وہ كرون نائر ہوں گے۔ پورا امکان ہے کہ وہ جینت کی جگہ لے سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ساتھ ہی ہم جن وکٹوں پر کھیل رہے ہیں وہاں ایشانت کی بیک لینتھ کی بولنگ کام نہیں کرنے والی۔ یہ بہتر ہو گا کہ وراٹ بھونیشور جیسے سوئنگ گیندباز کو ٹیم میں لائیں۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز