گئو رکشک انسان کہلانے کے لائق نہیں، شیطان سے بھی بدتر: اسد الدین اویسی

اویسی نے گئوركشكوں کے لئے کہا کہ آپ گایوں کے نام پر معصوم انسانوں کی جان لے رہے ہو۔ تم انسان کہلانے کے قابل نہیں ہو بلکہ مجھے یہ کہنا پڑے گا کہ تمہیں شیطان کہنا شیطان کے لئے عزت کی بات ہوگی۔

Jul 24, 2017 11:33 AM IST | Updated on: Jul 24, 2017 11:33 AM IST

حیدرآباد۔ آل انڈیا مجلس اتحاد المسلمین کے صدر اسد الدین اویسی نے بھیڑ کے تشدد اور پيٹ- پیٹ کر قتل کے واقعات کی شدید مذمت کی ہے۔ اویسی نے کہا، ملک میں سبھی محفوظ ہوں گے تبھی سب کا وکاس ہو گا۔ اویسی نے گئوركشكوں کے لئے کہا کہ آپ گایوں کے نام پر معصوم انسانوں کی جان لے رہے ہو۔ تم انسان کہلانے کے قابل نہیں ہو بلکہ مجھے یہ کہنا پڑے گا کہ تمہیں شیطان کہنا شیطان کے لئے عزت کی بات ہوگی۔ تم شیطان سے بھی بدتر ہو۔ 2014 میں دہلی میں بی جے پی کی حکومت بنی۔ جولائی 2017 تک 35 لوگوں کو ہجوم نے مار دیا جس میں مسلمان ہی نہیں دلت اور ہندو بھائی بھی شامل ہیں۔ 35 میں سے 28 مسلمانوں کو مارا گیا اور 7 دلت اور ہندو بھائی ہیں۔

اویسی نے کہا کہ میں حکومت سے، بی جے پی سے، سنگھ پریوار سے، بجرنگ دل سے اور گئوركشكوں سے کہنا چاہتا ہوں کہ ہندوستان 'سب کا ساتھ سب کا وکاس' سے طاقتور نہیں بن سکتا اگر اس کو طاقتور بننا ہے تو سب کی سوچ کی بہتری کی ضرورت ہے۔ سب کا ساتھ اور سب کا وکاس تب ہوگا جب سب محفوظ ہوں گے۔

گئو رکشک انسان کہلانے کے لائق نہیں، شیطان سے بھی بدتر: اسد الدین اویسی

اسد الدین اویسی: فوٹو، پی ٹی آئی

Loading...

اویسی نے مہاراشٹر میں محسن شیخ کے قتل کو یاد دلاتے ہوئے کہا کہ مہاراشٹر کی سرزمین پر پونے میں محسن شیخ کو مارا گیا۔ میں نے تب پارلیمنٹ میں کہا تھا کہ اس طرح کے ظلم کو سختی سے نہیں روکا گیا تو یہ بڑھے گا۔

امرناتھ یاتریوں پر ہوئے دہشت گردانہ حملے کو لیكر اویسی نے کہا کہ امرناتھ یاترا پر جا رہے 7 ہندو بھائیوں کو دہشت گردوں نے گولیوں سے مار دیا۔ ہم نے اس وقت بھی اس کی مذمت کی تھی اور آج بھی کر رہا ہوں۔ ہماری لڑائی کبھی بھی ہندو بھائیوں سے نہیں رہی۔ ہماری لڑائی ہندوتوا کے خلاف ہے۔ لڑائی ہماری 'ہندوازم کے خلاف نہیں ہندوتو' کے خلاف ہے۔

 

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز