آئی پی ایل 2017 : بدری کی ہیٹ ٹرک پر کرن پولارڈ نے پھیرا پانی ، ممبئی کی جیت

ممبئی انڈینس نے رائل چیلنجرس بنگلور کے خلاف آئی پی ایل 10 کے دلچسپ مقابلے میں جمعہ کو چار وکٹ سے زبردست جیت دلا دی۔

Apr 14, 2017 08:03 PM IST | Updated on: Apr 14, 2017 08:03 PM IST

بنگلور: لیگ اسپنر سیموئیل بدري کی تیسرے ہی اوور میں لی گئی ہیٹ ٹرک پر کیرون پولارڈ (70) اور كرنال پانڈیا (ناٹ آؤٹ 37) نے پانی پھیرتے ہوئے ممبئی انڈینس کو رائل چیلنجرس بنگلور کے خلاف آئی پی ایل 10 کے دلچسپ مقابلے میں جمعہ کو چار وکٹ سے زبردست جیت دلا دی۔ ممبئی نے بنگلور کو پانچ وکٹ پر 142 رن پر روک دیا تھا۔چھوٹے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے ویسٹ انڈیز کے لیگ اسپنر سیموئیل بدري نے تیسرے ہی اوور میں پارتھیو پٹیل، مشیل میك كلینگن اور ممبئی کے کپتان روہت شرما كو دوسری، تیسری اور چوتھی گیند پر آؤٹ کر ممبئی کو جھنجھوڑ دیا۔

بدر ي کی اس آئی پی ایل 10 کی پہلی ہیٹ ٹرک کے باوجود ممبئی نے 18.5 اوور میں چھ وکٹ پر 145 رن بنا کر شاندار کامیابی حاصل کر لی۔ممبئی کی جیت کے محرک رہے ویسٹ انڈیز کے ہی پولارڈ جنہوں محض 47 گیندوں پر تین چوکے اور پانچ چھکے اڑاتے ہوئے 70 رنز کی میچ فاتح اننگز کھیلی۔ پولارڈ نے كرنال پانڈیا کے ساتھ چھٹے وکٹ کے لئے 9.3 اوور میں 93 رن کی میچ فاتح ساجھیداری کی۔كرنال نے 30 گیندوں پر ناٹ آؤٹ 37 رن میں تین چوکے اور ایک چھکا لگایا۔

آئی پی ایل 2017 : بدری کی ہیٹ ٹرک پر کرن پولارڈ نے پھیرا پانی ، ممبئی کی جیت

اس سے قبل کپتان وراٹ کوہلی کی واپسی اور ان کے بلے سے نکلے 62 رن کے باوجود رائل چیلنجرز بنگلور پر جوش نہیں ہو سکے اور ممبئی انڈینس کے خلاف جمعہ کو آئی پی ایل 10 کے مقابلے میں پانچ وکٹ پر 142 رن کا ہی معمولی اسکور بنا سکے ۔ وراٹ کی واپسی کے بعد بنگلور کے پاس کرس گیل، وراٹ اور اے بی ڈی ویلیئرز کے طور پر دنیا کے سب سے زیادہ تین خطرناک بلے باز ہو گئے تھے لیکن ٹیم مشکل اسکور نہیں بنا سکی۔وراٹ اور گیل نے اگرچہ پہلے وکٹ کے لئے 63 رن کی ساجھےداری کی لیکن دونوں نے اس کے لئے 9.2 اوور کھیل ڈالے۔ گیل کافی سست رہے اور 27 گیندوں میں دو چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے صرف 22 رن ہی بنا سکے۔گیل ابھی ٹوئنٹی 20 میں 10000 رن پورے کرنے سے تین رن پیچھے رہ گئے ہیں۔کپتان وراٹ نے پہلے تین میچوں میں باہر رہنے کے بعد اس مقابلے میں اترتے ہوئے اپنے تیور دکھائے اور 47 گیندوں میں پانچ چوکوں اور دو چھکوں کی مدد سے 62 رن بنائے۔ ڈی ویلیئرز نے 21 گیندوں میں 19 رنز بنائے اور صرف ایک چھکا لگایا۔کیدار جادھو نے نو، پون نیگی نے 13 اور اسٹورٹ بنی نے چھ رن بنائے۔مندیپ سنگھ کا کھاتہ بھی نہیں کھلا۔ بنگلور کی اننگز کے آخری اوورز کا حال یہ رہا کہ آخری 32 گیندوں میں ایک بھی چوکا نہیں لگا۔

ممبئی کے گیند بازوں نے کافی ڈسپلن مظاہرہ کیا اور بنگلور کے سرکردہ بلے بازوں کو کھل کر کھیلنے کا کوئی موقع نہیں دیا۔مشیل میك كلینگن نے کفایت کے ساتھ بولنگ کرتے ہوئے چار اوور میں صرف 20 رنز دے کر وراٹ اور مندیپ کے وکٹ لئے۔ ہردک پانڈیا نے نو رن دے کر گیل کا وکٹ لیا جبکہ ڈی ولیرس کو كرنال پانڈیا نے آؤٹ کیا۔كرنال نے چار اوور میں صرف 21 رنز دیے۔ہربھجن سنگھ نے چار اوور میں 23 رن دیئے۔

Loading...

ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے ممبئی نے جوس بٹلر (2) كو دوسرے ہی اوور میں گنوایا۔اسٹیورٹ بنی نے بٹلر کا وکٹ حاصل کیا۔ تیسرے اوور میں بدري نے دوسری گیند پر پٹیل (3) کو کرس گیل کے ہاتھوں کیچ کرایا، تیسری گیند پر میك كلینگن کو مندیپ سنگھ کے ہاتھوں کیچ کرایا اور چوتھی گیند پر روہت کو بولڈ کر دیا۔میك كلینگن اور روہت اپنا کھاتہ نہیں کھول سکے۔ بدري نے کچھ دیر بعد نتیش رانا (11) کا وکٹ لے کر ممبئی کا اسکور پانچ وکٹ پر 33 رن کر دیا۔ بدري ویسٹ انڈیز میں پاکستان کے خلاف سیریز میں حصہ لے کر براہ راست اس میچ میں کھیلنے اترے۔انہوں نے چار اوور میں نو رن دے کر چار وکٹیں حاصل کیں۔

ویسٹ انڈیز کے ہی پولارڈ نے اس کے بعد زبردست اننگز کھیلتے ہوئے 70 رن بناڈالے۔پولارڈ نے اس کے ساتھ ہی کمنٹیٹر سنجے منجریکر کی تنقید کا جواب بھی دے دیا۔پولارڈ نے اپنی نصف سنچری 41 گیندوں میں تین چوکوں اور تین چھکے کی مدد سے مکمل کی۔پولارڈ 70 رنز بنا کر 18 ویں اوور میں 126 کے اسکور پر آؤٹ ہوئے۔ اس کے بعد پانڈیا برادران نے ممبئی کو 18.5 اوور میں جیت کی منزل پر پہنچا دیا۔كرنال نے 19 ویں اوور کی پہلی گیند پر چوکا مارا جبکہ ہردک پانڈیا (ناٹ آؤٹ 9) نے پانچویں وکٹ پر جیت کا چھکا مارا۔آئی پی ایل کی تاریخ میں یہ پہلی بار ہے جب کسی ٹیم نے 10 سے کم کے اسکور میں چار وکٹ گنوانے کے باوجود کامیابی حاصل کر لی۔ ممبئی چار میچوں میں تیسری جیت کے بعد ٹیبل میں سب سے اوپر آ گئی ہے جبکہ بنگلور کو اتنے ہی میچوں میں تیسری شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز