جلی کٹو بل کو صدر جمہوریہ کی منظوری، پنيرسیلوم نے نریندر مودی کا شکریہ ادا کیا

Feb 01, 2017 01:21 PM IST | Updated on: Feb 01, 2017 01:21 PM IST

چنئی۔ تمل ناڈو کے وزیر اعلی او. پنيرسیلوم نے کہا کہ جلی کٹو منعقد کرنے کے لئے آرڈیننس کی جگہ لائے گئے بل کو صدر پرنب مکھرجی کی منظوری مل گئی ہے اور انہوں نے ریاست میں اس کھیل کے انعقاد کے تئیں حمایت کے لئے وزیر اعظم نریندر مودی کا شکریہ ادا کیا۔ مودی کو لکھے خط میں پنیرسیلوم نے کہا کہ ان کی حکومت شروع میں آرڈیننس لائی تھی اور بعد میں ریاستی اسمبلی نے متفقہ طور پر اس کی جگہ بل منظور کیا۔

انہوں نے کہا کہ بل کو گورنر ودیا ساگر راؤ نے صدر کی منظوری کے لئے بھیجا اور 31 جنوری 2017 کو صدر نے اس کی منظوری دے دی۔ خط میں انہوں نے کہا کہ تمل ناڈو کی حکومت اور لوگوں کی طرف سے میں ریاست میں جلی کٹو کے انعقاد کی حمایت کے لئے ایک بار پھر آپ کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

جلی کٹو بل کو صدر جمہوریہ کی منظوری، پنيرسیلوم نے نریندر مودی کا شکریہ ادا کیا

بتا دیں کہ تمل ناڈو کے وزیر اعلی اوپنيرسیلوم نے جمعہ کو کہا تھا کہ جلی کٹو کی حمایت میں مرینا میں ایک ہفتے تک جاری مظاہرہ میں متعدد سماج دشمن عناصر گھس آئے تھے جن کا مقصد مظاہرہ کو اصل مقصد سے بھٹكانا تھا۔ اسمبلی میں اپوزیشن کے لیڈر ایم کے اسٹالن کی جانب سے مظاہرین پر لاٹھی چارج کے معاملے پر وضاحت دینے کے مطالبے پر پنيرسیلوم نے کہا کہ مختلف تنظیمیں اور غیر سماجی عناصر جلی کٹو مظاہرہ میں گھس آئے تھے اور ان کا مقصد مظاہرہ کو اصل مقصد سے بھٹكانا تھا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز