کیمپس میں تشدد پر صدرجمہوریہ نے کہا : ملک میں غیرروادار ہندوستانی کیلئے کوئی جگہ نہیں

Mar 02, 2017 10:40 PM IST | Updated on: Mar 02, 2017 10:40 PM IST

کوچی : یونیورسٹیوں میں آزاد سوچ کی وکالت کرتے ہوئے صدر جمہوریہ پرنب مکھرجی نے جمعرات کو کہا کہ طالب علموں اور اساتذہ کو تشدد کی روایت کو فروغ دینے کی بجائے منطقی بحث میں شامل ہونا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ یہ دیکھنا کافی افسوسناک ہے کہ طلبہ تشدد اور ہنگامہ کرتے پائے جا رہے ہیں۔ خیال رہے کہ صدر جمہوریہ کا یہ تبصرے ایسے وقت آیا ہے ، جب دہلی یونیورسٹی میں آر ایس ایس سے وابستہ طلبہ تنظیم اے بی وی پی اور لیفٹ طلبہ تنظیموں کے درمیان تنازع سرخیوں میں ہے۔

کیرالہ کے کوچی میں چھٹے کے ایس راجاموني میموریل لیکچر میں صدر جمہوریہ نے ملک کی یونیورسٹیوں کے قدیم اور شاندار ثقافت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ 'ہمارے بہترین اعلی تعلیمی ادارے ملک کی ترقی کے پہیے ہیں ، جن سے ہندوستان خود کو ایک علم پر مبنی معاشرہ بناتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ علم کے ان مندروں میں فنکارانہ صلاحیت اور آزاد سوچ جھلكني چاہئے۔

کیمپس میں تشدد پر صدرجمہوریہ نے کہا : ملک میں غیرروادار ہندوستانی کیلئے کوئی جگہ نہیں

صدر جمہوریہ نے معاشرے کی برائیوں کو لے کر بھی خبردار کیا۔ انہوں نے کہا کہ ملک میں غیر روادار ہندوستانیوں کے لئے کوئی جگہ نہیں ہونی چاہئے ، کیونکہ ہمارا ملک قدیم زمانے سے آزاد سوچ اور اظہار کا مرکز رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ کسی بھی معاشرے کی شناخت اس کی سخاوت سے ہوتی ہے کہ اس میں آزاد سوچ اور بحث کے لئے کتنی جگہ ہے۔ صدر مکھرجی نے کہا کہ 'اظہار رائے کی آزادی آئین کی طرف سے دیا گیا سب سے اہم بنیادی حق ہے۔ مناسب تنقید اور اختلاف کے لئے جگہ ہونی چاہئے۔

خواتین کے تحفظ پر زور دیتے ہوئے صدر جمہوریہ نے کہاکہ 'ملک بھر میں خواتین اور بچوں کی حفاظت ہماری ترجیح ہونی چاہئے۔ کسی بھی معاشرے کا ٹیسٹ خواتین اور بچوں کے تئیں اس کی سوچ سے ہوتا ہے۔ ہندوستان کو اس ٹیسٹ میں فیل نہیں ہونا چاہئے۔ ' انہوں نے کہا کہ اگر خواتین کے تئیں شہریوں کا سلوک مہذب نہیں ہے ، تو اس معاشرے یا ملک کو مہذب نہیں سمجھا جا سکتا۔ صدر جمہوریہ مکھرجی نے کہا کہ 'جب ہم کسی خاتون کے ساتھ بربریت کرتے ہیں ، تو یہ ہماری تہذیب کی روح کو زخمی کرتا ہے۔ خواتین کو نہ صرف ہمارا آئین مساوی حقوق دیتا ہے ، بلکہ ہماری ثقافت اور روایت بھی خواتین کو دیوی ماننے کی رہی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز