ششی کلا انا ڈی ایم کے پارٹی اراکین کی لیڈر منتخب، بنیں گی تمل ناڈو کی نئی وزیر اعلی

Feb 05, 2017 06:05 PM IST | Updated on: Feb 05, 2017 06:05 PM IST

چنئی۔ انا دراوڑ منیتر کزگم (اے آئی اے ڈی ایم کے) کی جنرل سکریٹری ششی کلا نٹراجن تمل ناڈو کی نئی وزیر اعلی ہوں گی۔ انا ڈی ایم کے کے ممبران اسمبلی-ممبران پارلیمنٹ کی اتوار کو ہوئی میٹنگ میں ششی کلا کو پارٹی اراکین کی لیڈر منتخب کر لیا گیا۔ اس کے بعد اے پنيرسیلوم نے گورنر سی ودیا راؤ کو اپنا استعفی سونپ دیا ہے۔ ذرائع کے مطابق ششی کلا 8 یا 9 فروری کو سی ایم عہدے کا حلف لے سکتی ہیں۔

دراصل، گزشتہ سال پانچ دسمبر کو وزیر اعلی جے للیتا کے انتقال کے بعد ششی کلا کو پارٹی کا جنرل سکریٹری بنایا گیا تھا۔ اس کے بعد سے ایسا بہت حد تک مانا جا چکا تھا کہ آنے والے وقت میں وہ ہی وزیر اعلی کا عہدہ سنبھالیں گی۔ پارٹی کے کئی لیڈر ششی کلا کو وزیر اعلی بنائے جانے کی حمایت میں تھے۔ ششی كلا کو پارٹی اراکین کی لیڈر منتخب کئے جانے کے پیچھے یہ وجہ بھی بتائی جا رہی ہے کہ پارٹی کے سینئر لیڈر چاہتے تھے کہ پارٹی اور حکومت کے الگ الگ اقتدار کے مرکز نہیں ہونے چاہئیں۔ اتوار کو ہوئے اجلاس میں پارٹی جنرل سکریٹری ششی کلا کے علاوہ وزیر اعلی پنيرسیلوم اور کچھ سینئر رہنما شامل ہوئے۔

ششی کلا انا ڈی ایم کے پارٹی اراکین کی لیڈر منتخب، بنیں گی تمل ناڈو کی نئی وزیر اعلی

تاہم، پارٹی کے ایک دھڑے کا دعوی ہے کہ اجلاس کا یہی ایجنڈا تھا۔ وہیں کچھ ارکان نے اسے مسترد کرتے ہوئے کہا کہ اجلاس حکومت اور پارٹی کے درمیان ہم آہنگی قائم کرنے کے لئے منعقد کیا گیا تھا۔ ہفتہ کو ششی کلا نے سینئر رہنماؤں کو پارٹی کے اہم عہدوں پر مقرر کیا تھا، جن میں کچھ سابق وزیر اور ایک سابق میئر بھی شامل تھے۔

 

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز