آئی پی ایل 10 : سن رائزرس حیدرآباد نے گجرات لائنس کو 9 وکٹوں سے دی شکست

Apr 09, 2017 07:21 PM IST | Updated on: Apr 09, 2017 07:21 PM IST

حیدرآباد : آئی پی ایل 10 کے چھٹے میچ میں سن رائزرس حیدرآباد نے گجرات لائنس کے 136 رن کے ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے 9 وکٹ سے زبردست کامیابی حاصل کی ہے۔ کپتان ڈیوڈ وارنر 76 رنز جبکہ آنريكیج 52 رن بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔وارنر نے اپنی اننگز کے دوران 6 چوکے اور 5 چھکے لگائے۔ اس سے پہلے اوپننگ کرنے آئے شیکھر دھون پھر ناکام رہے اور 9 رنز بنا کر پروین کمار کی گیند پر میکلم کو کیچ تھماكر پویلین لوٹ گئے ۔ پروین کمار کے علاوہ گجرات کے تمام گیند باز بے اثر نظر آئے۔

قبل ازیں سلامی بلے باز رائے کے 31 رن، اسمتھ کے 37 رن اور کارتک کے 30 رن کی بدولت پہلے بلے بازی کرتے ہوئے گجرات لائنس صرف 135 رن ہی بناسکی ۔ رائے ، اسمتھ اور کارتک کے علاوہ صرف گیند تھنپی ہی دوہرے اعداد وشمار میں پہنچ پائے۔ میک کولم کے طور پر گجرات کو پہلا جھٹکا لگا۔ انہیں راشد نے 5 رن کے ذاتی اسکور پر بولڈ کیا۔

آئی پی ایل 10 : سن رائزرس حیدرآباد نے گجرات لائنس کو 9 وکٹوں سے دی شکست

اس کے بعد جیسن رائے کو 31 رن کے اسکور پر بھونیشور کمار کی گییند پر شیکھر دھون نے کیچ آؤٹ کیا ۔ ارون فنچ بھی تال میں نظر نہیں آئے اور صرف 3 رنز بنا کر راشد خان کی گیند پر پویلین لوٹ گئے ۔ کپتان سریش رینا بھی کچھ خاص نہیں کر پائے اور 5 رنز بنا کر راشد کا ہی شکار بن گئے ۔ کارتک نہرا کا اور اسمتھ بھونیشور کا شکار بنے ۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز