نیویارک میں دہشت گردانہ حملہ: ٹرک ڈرائیور نے آٹھ افراد کو کچل کر ہلاک کر دیا

Nov 01, 2017 11:24 AM IST | Updated on: Nov 01, 2017 11:24 AM IST

نیویارک۔  امریکہ میں نیویارک کے لوئر مین ہٹن میں ایک ٹرک ڈرائیور نے سائیکل لین میں راہگیروں کو ٹکر مار کر کم از کم آٹھ افراد کی جان لے لی جبکہ 12 دیگر زخمی ہوگئے ہیں۔ افسران نے اسے ’’دہشت گردانہ حملہ‘‘ بتایا ہے۔ نیویارک کے پولیس کمشنر جیمس او نیل نے بتایا کہ 29 سالہ ٹرک ڈرائیور جب ایک اسکول بس میں ٹکر مار کر فرار ہونے کی کوشش کر رہا تھا اسی دوران پولیس نے اس کے پیٹ میں گولی مار ی اور اسے حراست میں لے لیا۔ اسکول بس میں سوار دو بچے اور دو بالغ افراد زخمی ہو گئے ۔ اس حادثے میں آٹھ میں سے چھ افراد کی موقع پر ہی موت ہو گئی جبکہ دو دیگر نے ہسپتال میں دم توڑ دیا۔

امریکی ہوم لینڈ سیکورٹی محکمہ کے ایک ترجمان نے اس واقعہ کو’’ دہشت گردی کی واضح کارروائی ‘‘ بتایا ہے۔ یہ پوچھے جانے پر کہ کیا ڈرائیور نے "اللہ اکبر" کا نعرہ بھی لگایا تھا تو پولیس کمشنر نے کہا کہ ٹرک سے باہر نکلتے وقت مشتبہ بیان اور حملے کی صورت میں تفتیش کاروں کو یہ ’’دہشت گردانہ واقعہ‘‘ معلوم ہوتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پولیس اس وقت ڈرائیور کی شناخت نہیں بتا سکے گی۔ گورنر اینڈریو كيومو نے کہا کہ مشتبہ شخص نے اکیلے کام کیا ہے جبکہ میئر بل دے بلازيو نے اس حملے کو’’بزدلانہ دہشت گردانہ کارروائی‘‘ قرار دیا ہے۔ محکمہ فائر بریگیڈ کے کمشنر ڈینیل نگرو نے کہا کہ 11 زخمیوں کو علاج کے لئے ہسپتالوں میں داخل کرا دیا گیا ہے۔

نیویارک میں دہشت گردانہ حملہ: ٹرک ڈرائیور نے آٹھ افراد کو کچل کر ہلاک کر دیا

امریکی ہوم لینڈ سیکورٹی محکمہ کے ایک ترجمان نے اس واقعہ کو’’ دہشت گردی کی واضح کارروائی ‘‘ بتایا ہے۔: تصویر، رائٹرز۔

اس واقعہ نے گزشتہ سال یورپ میں ہوئے حملوں کی یاد تازہ کردی جس میں بہت سے افراد ہلاک ہوئے تھے۔ گزشتہ برس 14 جولائی کو ایک مشتبہ شخص نے فرانسیسی شہرنائس میں ایک بھیڑ میں ایک بڑے ٹرک کو داخل کر دیا جس میں 86 افراد ہلاک اور کئی دیگر زخمی ہو گئے تھے۔ دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ نے اس حملے کی ذمہ داری لی ہے۔ اس واقعہ کے پانچ ماہ بعد ہی ایک 23 سالہ پاکستانی تارک وطن نے وسطی برلن کی بھیڑبھاڑ والی کرسمس مارکیٹ میں ایک ٹرک گھسا دیا جس کی زد میں آکر 12 افراد کی موت اور 48 دیگر زخمی ہو گئے تھے۔

اس سال اپریل میں ا سٹاک ہوم میں ایک شخص نے ٹرک کو ایک مصروف سڑک پرواقع ایک ڈپارٹمنٹ اسٹور کو نقصان پہنچایا جس میں تین افراد کی موت ہوگئی تھی۔ وزیر اعظم نے اسے ایک دہشت گردانہ حملہ بتایا تھا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز