اقوام متحدہ نے امن مہم کے لئے نئے سربراہ کی تقرری کی

اقوام متحدہ۔ اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گٹیرس نے امن اور سلامتی کے پروگرام کو بہتر بنانے کی اپنی مہم کے تحت تنظیم کی امن مہم کا نیا سربراہ مقرر کیا ہے اور تین سینئر افسران کو بحال رکھا ہے۔

Feb 15, 2017 03:47 PM IST | Updated on: Feb 15, 2017 03:47 PM IST

اقوام متحدہ۔  اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گٹیرس نے امن اور سلامتی کے پروگرام کو بہتر بنانے کی اپنی مہم کے تحت تنظیم کی امن مہم کا نیا سربراہ مقرر کیا ہے اور تین سینئر افسران کو بحال رکھا ہے۔ گزشتہ دسمبر میں عہدہ سنبھالنے والے مسٹر گٹیرس نے ایک بیان میں بتایا کہ فرانس کے سفارتی جین پیئر لیكروكس ایک سال کی مدت کے لئے اقوام متحدہ کی امن مہم کے سربراہ ہوں گے۔ ان کے پیشرو هیروے لیڈسويوس نے مدت بڑھانے کی دعوت کو مسترد کر دیا تھا۔ مسٹر لیكروكس یکم اپریل سے عہدہ سنبھالیں گے۔

مسٹر گٹیرس نے کہا، ’’میں نے سیکرٹریٹ میں امن اور سلامتی کی حکمت عملی میں بہتری کا اعلان کیا ہے۔ کام کاج اور فن تعمیر اہم ترجیح ہوگی۔ اس اہم کام میں تمام عملے کے ارکان کی مہارت اور تجربے کی ضرورت ہو گی ۔‘‘ اس کے علاوہ اقوام متحدہ کے قیام امن کی حمایت کے اسسٹنٹ سیکرٹری جنرل آسکر فرنانڈیز ٹرانكو، فیلڈ حمایت کے سربراہ اتل کھرے اور سیاسی امور کے سربراہ جیفری فیلٹمان نے بھی اپریل 2018 تک کی مدت بڑھانے کے مسٹر گٹیرس کی درخواست کو قبول کر لیا ہے۔

اقوام متحدہ نے امن مہم کے لئے نئے سربراہ کی تقرری کی

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز