ٹرمپ کے میڈیا ترجمان کا صحافیوں سے کبھی جھوٹ نہ بولنے کا وعدہ

امریکہ کے صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے میڈیا سکریٹری نے کہا کہ وہ نامہ نگاروں سے کبھی بھی جھوٹ نہیں بولیں گے۔

Jan 24, 2017 10:42 PM IST | Updated on: Jan 24, 2017 10:42 PM IST

واشنگٹن : امریکہ کے صدر ڈونالڈ ٹرمپ کے میڈیا سکریٹری نے کہا کہ وہ نامہ نگاروں سے کبھی بھی جھوٹ نہیں بولیں گے۔ وائٹ ہاؤس کے ترجمان شان اسپائسر کا یہ بیان اس وقت آیا جب انہوں نے ہفتہ کو نامہ نگاروں کے سامنے یہ اعلان کیا تھا کہ صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی حلف برداری کی تقریب میں سب سے زیادہ لوگ شامل ہوئے تھے ، اتنی تعداد اس سے قبل نہیں دیکھی گئی تھی۔

ترجمان کا یہ دعوی سوشل میڈیا پر تنازع کا موضوع تب بن گیا ،جب وہاں پر کچھ تصاویر میں ٹرمپ کی حلف برداری تقریب کے دوران شامل ہوئی بھیڑ کو سال 2009 میں سابق صدر براک اوبامہ کی حلف برداری تقریب میں پہنچی بھیڑ سے بھی کم بتایا گیا۔ اسپائسر کے اس بیان پر تنقید ہونے کے بعد صدر کی مشیر كیليانے كانوے نے اتوار کو ان کے دفاع میں کہا تھا کہ وائٹ ہاؤس آپ کے سامنے ایک واضح حقیقت رکھنا چاہتا تھا۔

ٹرمپ کے میڈیا ترجمان کا صحافیوں سے کبھی جھوٹ نہ بولنے کا وعدہ

انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا پر جو کچھ کہا جا رہا ہے وہ یک طرفہ ہے۔ کل وائٹ ہاؤس کی ایک رسمی بریفنگ میں ایک نامہ نگار نے اسپائسرسے پوچھا کہ کیا ان کی منشا ہمیشہ سے سچ بولنے کی تھی۔ مسٹر اسپائسر نے کہا لپ ہماری منشا آپ سے کبھی جھوٹ بولنے کی نہیں تھی۔ میں پریس کے ساتھ بہتر تعلق رکھنا چاہتا ہوں ۔

مسٹر اسپائسر نے انتظامیہ کے نقطہ نظر کو پیش کرنے کے اپنے حق کا دفاع کیا۔ انہوں نے کہا کہ مختلف ٹیلی ویژن چینلوں اور آن لائن ناظرین کے درمیان ہفتہ کو حلف برداری کی تقریب میں بھیڑ کے سلسلے میں کیا گیا تبصرہ نشر ہوا تھا۔ انہوں نے کہا کہ ٹرمپ اور ان کے مشیر صحافیوں کی جانب سے کئے گئے کوریج سے کافی ناراض ہیں اور انہوں نے اسے ان کی ساکھ کو کمزور کرنے والی کوشش قرار دیا۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز