پونے : انفوسس کی 24 سالہ خاتون ملازم کا آفس میں گلا گھونٹ كر قتل ، سیکورٹی گارڈ گرفتار

راجیو گاندھی انفوٹیک پارک میں واقع انفوسس آفس میں 24 سالہ کے راسیلا راجو کا قتل کمپیوٹر کے تار سے گلا گھونٹ كر کیا گیا ۔

Jan 30, 2017 01:53 PM IST | Updated on: Jan 30, 2017 01:53 PM IST

پنے : پنے کے ہنجوڑی آئی ٹی پارک میں واقع انفوسس آفس میں کام کرنے والی ایک خاتون سافٹ ویئر انجینئر کا اتوار کو گلا گھونٹ كر قتل کر دیا گیا۔ راجیو گاندھی انفوٹیک پارک میں واقع انفوسس آفس میں 24 سالہ کے راسیلا راجو کا قتل کمپیوٹر کے تار سے گلا گھونٹ كر کیا گیا ۔ اس معاملہ میں پولیس نے ایک شخص کو حراست میں بھی لیا ہے۔

حراست میں لئے گئے شخص کا نام بھابین بھارلي سائيكيا (25) ہے اور وہ یہاں سیکورٹی گارڈ کا کام کرتا ہے۔ پولیس ذرائع سے ملی معلومات کے مطابق یہ واقعہ انفوسس بلڈنگ کی نویں منزل پر پیش آیا۔ راسیلا کے گلے میں کمپیوٹر کی کیبل لپٹی ہوئی پائی گئی۔ اتوار کو چھٹی ہونے کے باوجود وہ کام کے سلسلہ میں دوپهر تقریبا ڈھائی بجے آفس پہنچی تھی۔ کچھ گھنٹے اس نے بنگلور میں اپنی ایک ساتھی سے آن لائن بات بھی کی تھی۔

پونے : انفوسس کی 24 سالہ خاتون ملازم کا آفس میں گلا گھونٹ كر قتل ، سیکورٹی گارڈ گرفتار

اس دوران سیکورٹی گارڈ بھابین بری نظر سے راسیلا کو دیکھ رہا تھا، جس پر راسیكا نے کہا کہ تمہاری شکایت کروں گی۔ تب بھابین نے اس سے ایسا نہ کرنے کی گزارش کی، لیکن راسیلا نے اس کی نہیں سنی، اس کے بعد شام پانچ سے چھ بجے کے درمیان اس کا قتل کر دیا گیا۔

اسسٹنٹ پولیس کمشنر ویشالی جادھو نے بتایا کہ یہ واقعہ شام میں پانچ بجے کے آس پاس پیش آیا ہوگا ۔ لیکن ہمیں دیر شام تقریبا آٹھ بجے اطلاع ملی۔ راسیلا اس کمپنی کے ساتھ سافٹ ویئر انجینئر کے طور پر کام کر رہی تھی۔ بھابین کو ممبئی سے حراست میں لیا گیا۔ اس کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے اور جانچ شروع کر دی گئی ہے۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز