ابو عاصم اعظمی کے بیان پر ٹوئٹر وار، بیٹے فرحان نے ایشا گپتا کو جم کر سنایا

Jan 04, 2017 04:10 PM IST | Updated on: Jan 04, 2017 04:16 PM IST

ممبئی۔ بنگلورو کے پاش علاقے ایم جی روڈ میں 31 دسمبر کی رات 1500 پولیس والوں کی موجودگی میں خواتین سے ہوئی چھیڑ چھاڑ کو لے کر بیان بازی ختم ہوتی دکھائی نہیں دے رہی۔ پہلے کرناٹک کے وزیر داخلہ نے اسے ہلکا واقعہ مانا، پھر ایس پی لیڈر ابو عاصم اعظمی نے اس کے لئے عورتوں کے لباس کو ہی مجرم ٹھہرا دیا۔ اب اسے لے کر ابو اعظمی کے بیٹے اور اداکارہ ایشا گپتا بھڑ پڑے ہیں۔

ابو اعظمی کے اس بیان کی چوطرفہ مذمت ہو رہی ہے۔ بالی وڈ اداکارہ ایشا گپتا نے بھی انہیں آڑے ہاتھوں لیا جس پر عائشہ ٹاكيا کے شوہر اور ابو اعظمی کے بیٹے فرحان اعظمی ایشا گپتا سے ٹویٹر پر بھڑ گئے اور انہیں خوب کھری کھوٹی سنائی۔

ابو عاصم اعظمی کے بیان پر ٹوئٹر وار، بیٹے فرحان نے ایشا گپتا کو جم کر سنایا

گیٹی امیجیز

ایشا نے ابو کو نشانے پر لیتے ہوئے ٹویٹ كيا- 'یہاں صرف ایک خاتون کو ہی الزام دیا جا سکتا ہے اور ہو سکتا ہے وہ خاتون بھی خود کو الزام دے رہی ہو جس نے تمہیں جنم دیا'۔ اس کے بعد فرحان اعظمی نے جوابی حملہ کیا اور اپنے والد کا موقف لیتے ہوئے لکھا کہ جنہوں نے ابو اعظمی کو جنم دیا ہے وہ میری دادی ہیں جو اپنا موقف رکھنے کے لئے اب ہمارے درمیان نہیں ہیں۔ وہ تم سے زیادہ معزز تھیں۔ اس کے بعد ایشا نے ٹویٹ کیا، چھوٹی سوچ والے لوگوں پر توجہ نہیں دینا چاہئے۔

فرحان یہیں نہیں رکے اور ایشا کے خلاف مسلسل ٹویٹ کرتے رہے۔ فرحان نے ٹویٹ کیا، 'تن بیچ کر دو روٹی جو کمائے اسے ہم ویشیا نام دے کر ذلیل کرتے ہیں، دوسری طرف تن کی نمائش کر کروڑوں کمانے والوں کو احترام کیوں؟ اس کے بعد فرحان نے ایک کے بعد ایک کئی ٹویٹ کئے جس میں انہوں نے لکھا کہ خواتین کو آرٹ کی آڑ میں کبھی تندوری مرغی تو کبھی جھنڈو بام کہا جاتا ہے، اسی گیت پر سوسائٹی کے خیر خواہ غیر ملکی شراب کی چسكياں لیتے ہیں، تب؟

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز