امریکہ سے واپس لوٹنے کے بعد گجرات میں 8 کلومیٹر طویل روڈ شو کریں گے مودی

Jun 27, 2017 01:50 PM IST | Updated on: Jun 27, 2017 01:50 PM IST

راجکوٹ۔  وزیر اعظم نریندر مودی امریکہ کے دورے سے لوٹنے کے بعد 29 جون کو اپنی آبائی ریاست گجرات کے راجکوٹ شہر میں آٹھ کلومیٹر طویل ایک روڈ شو کریں گے۔ مسٹر مودی کا گجرات میں یہ گزشتہ تین ماہ میں دوسرا روڈ شو ہوگا۔ انہوں نے گزشتہ 16 اپریل کو سورت میں ہوائی اڈے سے سرکٹ ہاؤس تک 12 کلومیٹر طویل روڈ شو کیا تھا۔ واضح رہے کہ گجرات میں اسی سال اسمبلی انتخابات بھی ہونے ہیں۔

مسٹر مودی دو روزہ گجرات سفر پر 29 جون کو احمد آباد پہنچیں گے، جہاں سابرمتی آشرم میں ایک پروگرام میں شرکت اور مہاتما گاندھی کے گرو شريمد راج چندرجي پر ڈاك ٹكٹ اور سکے جاری کرنے کے بعد شام چار بجے راجکوٹ ہوائی اڈے پر پهنچیں گے۔ وہ ریس کورس روڈ پر 21000 معذوروں کو آلات فراہم کرنے کے بعد شہر میں پینے کے پانی کی فراہمی کے اہم ذریعہ آجي ڈیم -1 جائیں گے جہاں حال میں سوني یوجنا کے تحت نرمدا ندی کا پانی پہنچا ہے۔ وہ وہاں ایک لاکھ سے زیادہ لوگوں کے جلسے سے خطاب کرنے کے بعد شام پانچ بجے سے روڈ شو شروع کریں گے جو شام تک چلے گا۔

امریکہ سے واپس لوٹنے کے بعد گجرات میں 8 کلومیٹر طویل روڈ شو کریں گے مودی

وزیر اعظم نریندر مودی: فائل فوٹو

راجکوٹ شہر کے بی جے پی صدر کملیش ميراني نے یواین آئی کو بتایا کہ روڈ شو امول سرکل، چناراواڈ چوک، ڈیلکس سنیما، كیشرے ہند پل، هاسپٹل چوک ، بهومالي چوک، ضلع پنچایت چوک، كشان پورا اور میئر بنگلو ہوتے ہوئے ایئرپورٹ پہنچے گا۔ مسٹر مودی کے استقبال کے لئے ابھی سے پورے شہر کو سجایا سنوارا جا رہا ہے۔ مسٹر مودی اپنے گجرات دورے کے دوسرے اور آخری دن اروللي کے موڈاسا میں ایک پانی کے منصوبے کا افتتاح کریں گے اور احمد آباد میں نوجوانوں کی ایک کانفرنس میں شرکت کے بعد دارالحکومت گاندھی نگر میں ٹیکسٹائل کانفرنس کے افتتاحی اجلاس میں شرکت کریں گے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز