اکشردھام حملہ کے الزام میں گرفتارعبدالرشید اجمیری کو پولیس ریمانڈ پر دینے سے عدالت کا انکار ، کہی یہ بات ؟

Nov 05, 2017 08:14 PM IST | Updated on: Nov 05, 2017 08:43 PM IST

احمد آباد: گجرات میں احمد آباد کے سردار ولبھ بھائی پٹیل بین الاقوامی ہوائی اڈے سے کل پکڑے گئے اکشر دھام مندر دہشت گردانہ حملے کے ایک اہم مبینہ سازش کنندہ عبدالرشید اجمیری کو پولیس ریمانڈ پر سونپنے سے آج یہاں ایک خصوصی عدالت نے انکار کر دیا۔

خصوصی جج پی بی ڈیسائی نے تاہم پولیس کو دس دن تک جیل میں جاکر تحقیقات کرنے کی اجازت دے دی ۔ اسے پكڑنے والی پولیس کی کرائم برانچ کے اے سی پی راجديپ سنگھ جھالا نے بتایا کہ اجمیری (60) کو جج دیسائی کی رہائش گاہ پر پیش کرکے 14 دن کے ریمانڈ کا مطالبہ کیا گیا تھا لیکن عدالت نے اس سے انکار کردیا۔استغاثہ سدھیر برهم بھٹ نے بتایا کہ جج نے یہ کہتے ہوئے ریمانڈ دینے سے انکار کر دیا کہ سپریم کورٹ پہلے اس کے دوسرے سزا یافتہ ملزمان کو بری کر چکا ہے۔ انہوں نے اجمیری کو عدالتی حراستی میں یہاں سابرمتی جیل بھیجنے کا حکم دیا۔ پولیس نے اس سے عدالت میں ہی صبح دس بجے سے دوپہر ڈھائی بجے تک پوچھ گچھ کرسکتی ہے۔

اکشردھام حملہ کے الزام میں گرفتارعبدالرشید اجمیری کو پولیس ریمانڈ پر دینے سے عدالت کا انکار ، کہی یہ بات ؟

واضح رہے کہ اجمیری اس معاملے میں پکڑا گیا مجموعی طور پر نواں ملزم ہے۔ اس سے پہلے پکڑے گئے آٹھ میں تین کو پوٹا عدالت نے پھانسی کی سزا دو کو عمر قید اور تین کو پانچ پانچ سال کی سزا سنائی تھی۔ پھانسی کی سزا پانے والوں میں اس کا بھائی بھی تھامگر سپریم کورٹ نے انہیں اور دوسروں کو 2014 میں بری کردیا تھا ۔ سعودی عرب کے ریاض سے کویت ایئر لائن کی ایک پرواز سے پہنچنے والے اجمیری کو ہوائی اڈے سے گرفتار کرلیا گیا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز