منشیات کی اسمگلنگ میں اداکارہ ممتا کلکرنی ملوث ، امریکی تحقیقاتی ایجنسی بھی تھانے میں کررہی ہے جانچ

Sep 28, 2017 12:34 PM IST | Updated on: Sep 28, 2017 12:35 PM IST

ممبئی: 2000 کروڑ کے منشیات اسمگلنگ کیس میں اب امریکہ کی منشیات انفورسمنٹ یجنسی (ڈی ای اے ) کی ایک ٹیم تھانے پولیس کے ساتھ مل کر اس معاملے کی جانچ کرے گی۔ تھانے پولیس نے گزشتہ سال دوہزارکروڑ روپے کی اس منشیات کے ریکیٹ کا پردہ فاش کیاتھا۔ اس صورت میں، بالی ووڈ اداکارہ ممتا کلکرنی بھی اہم الزام میں شامل ہے۔

دراصل تھانے پولیس نے اپریل 2016 میں قریب 2 ہزار کروڑ روپے کے منشیات اسمگلنگ ریکیٹ کا پردہ فاش کیا تھا۔ پولیس نے سولاپور میں ایک کمپنی پر چھاپہ مارا اور تقریبا 23 ٹن ایفیڈرن پاؤڈرضبط کیا۔ اس صورت میں اداکارہ ممتا کلکرنی اور اس کے شوہر وویک گوسوامی کو اہم ملزم بنایا گیا تھا،جو پہلے سے ہی امریکی پولیس کی حراست میں ہے۔

منشیات کی اسمگلنگ میں اداکارہ ممتا کلکرنی ملوث ، امریکی تحقیقاتی ایجنسی بھی تھانے میں کررہی ہے جانچ

امریکی ایجنسی کے مارک فریڈریک اور ان کی ٹیم کو تھانے پولیس کے ساتھ تحقیقات کرنے کے لئے بھیجا گیاہے۔ اس صورت میں مارک نے تھانے کمشنر پرمبیر سنگھ اور اینٹی نارکوٹیس کے کچھ حکام سے ملاقات کی۔ مارک نے بتایا کہ لندن میں پھنسے ایک بڑے منشیات اسمگلر نے سولاپورکی فیکٹری کو افریقہ، یورپ اور امریکہ میں منشیات سپلائی کرنے کا سب سے بڑا اڈہ بتایا ہے۔

مارک نے کہا کہ سولاپورکی فیکٹری کو بند کیا جانا بہت سے بڑے اسمگلروں کے لئے ایک بڑا جھٹکا ہے۔ اس فیکٹری کے بند کیے جانے سے منشیات کی اسمگلنگ کو روکنے میں مدد ملی ہے۔ اس وقت مارک اس معاملے میں پکڑے گئے ملزمان سے پوچھ گچھ کریں گے اور اگلے کچھ دنوں تک امریکی حکام کی ٹیم تھانے پولیس کے ساتھ مل کر اس معاملے میں جانچ کرے گی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز