گجرات اسمبلی انتخابات : راہل گاندھی کے مندر میں پوجا کے دوران لگائے گئے مودی مودی کے نعرے

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے آج گجرات میں انتخابی مہم کے دوران ریاست میں ایک اور بڑے مندر کھیڑا ضلع کے ڈاكورمیں واقع رنچھوڑ رائے جی کے مندر میں پوجا کی ۔

Dec 10, 2017 01:26 PM IST | Updated on: Dec 10, 2017 01:26 PM IST

احمد آباد : کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے آج گجرات میں انتخابی مہم کے دوران ریاست میں ایک اور بڑے مندر کھیڑا ضلع کے ڈاكورمیں واقع رنچھوڑ رائے جی کے مندر میں پوجا کی.انتخابی مہم کا آغاز دوارکا کے شہرت یافتہ مندر سے کرنے والے مسٹر گاندھی نے آج ڈاكور کے جس مندر میں پوجاارچنا کی اس کے بھکت رنچھوڑ رائے جی اصل میں بھگوان دواركادھيش کے ہی طورپر جانے جاتے ہیں جو روایات کے مطابق ایک غریب بھکت کی محبت میں ڈاكور چلے آئے تھے۔ یہ مندر گجرات سمیت ملک بھر میں لاکھوں عقیدت مندوں کامرکز سمجھا جاتا ہے۔

اب تک گجرات میں دو درجن سے زیادہ مندروں کے درشن کر چکے مسٹر گاندھی نے بھگوان رنچھوڑ کے درشن اورپوجا کے علاوہ مندر کی روایت کے مطابق پرچم کی پوجا اور پریکرما(طواف) بھی کی۔ بعد میں انہوں نے پاس ہی بھونز کالج کے کیمپس میں انتخابی ریلی سے خطاب کیا. انہوں نے بی جے پی اور وزیر اعظم نریندر مودی پر حملہ کیا اور یہ بھی دعوی کیا کہ کل پہلے مرحلے کے انتخابات میں گجرات کے لوگوں نے کانگریس کی زبردست حمایت کا دعوی کرتے ہوئے کہا کہ عوام نے ریاست میں ’نوسرجن‘ کا آغاز کر دیا۔

گجرات اسمبلی انتخابات : راہل گاندھی کے مندر میں پوجا کے دوران لگائے گئے مودی مودی کے نعرے

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی: فائل فوٹو۔

ادھر مسٹر گاندھی جب مندر میں درشن کے لئے پہنچے تو میڈیا رپورٹس کے مطابق بی جے پی کے کچھ کارکنوں نے مبینہ طور پر مودی مودی کے نعرے بھی لگائے۔ مسٹر گاندھی آج ہی ریاست کے ایک اور اہم مندر شمالی گجرات کے اراؤلي کے شاملاجي کے وشنو مندر میں بھی درشن اور پوجا کریں گے۔ واضح رہے کہ سومناتھ مندر میں درشن کے دوران مسٹر گاندھی کا نام غیر ہندو رجسٹر میں درج ہونے سے خاصا تنازعہ پیدا ہوا تھا. اس کے بعد کانگریس نے دعوی کیا تھا کہ وہ جینئودھاري ہندو ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز