بھاری بارش سے تھم گئی ممبئی کی رفتار، 4.30 بجے ہائی ٹائڈ الرٹ

Aug 29, 2017 03:08 PM IST | Updated on: Aug 29, 2017 03:13 PM IST

ممبئی۔ ممبئی سمیت مہاراشٹر کے مختلف علاقوں میں گزشتہ تین دن سے بھاری بارش ہو رہی ہے۔ اس سے معمول کی زندگی درہم برہم ہو کر رہ گئی ہے۔ کئی علاقوں میں پانی جمع ہو گیا ہے جس سے وہاں ٹریفک جام جیسی صورت حال ہے۔ ممبئی میں بارش کی وجہ سے کئی لوکل ٹرینوں کو بھی رد کر دیا گیا۔

محکمہ موسمیات نے اگلے اڑتالیس گھنٹوں میں بھاری بارش کا اندیشہ ظاہر کیا ہے۔ لوگوں کو وارننگ دی گئی ہے کہ شدید ضرورت پڑنے پر ہی وہ گھر سے نکلیں۔ بارش کی وجہ سے فضائی خدمات بھی متاثر ہوئی ہیں اور کئی پروازیں لیٹ ہیں۔ اس وارننگ کے بعد بی ایم سی نے کہا ہے کہ وہ ہر صورت حال کے لئے تیار ہے۔

بھاری بارش سے تھم گئی ممبئی کی رفتار، 4.30 بجے ہائی ٹائڈ الرٹ

محکمہ موسمیات نے اگلے اڑتالیس گھنٹوں میں بھاری بارش کا اندیشہ ظاہر کیا ہے۔

ممبئی میں جاری تیز بارش کے مدنظر ویسٹرن ریلوے کی خدمات میں رخنہ پڑا ہے۔ مسلسل بارش ہونے کی وجہ سے باندرا اسٹیشن کے ریلوے ٹریک پر پانی اس قدر جمع ہو گیا ہے کہ ٹریک لگ بھگ نظروں سے اوجھل ہی ہے۔ ایسے میں ویسٹرن ریلوے کی زیادہ تر ٹرینیں قطاروں میں کھڑی ہیں۔

لوگوں کو وارننگ دی گئی ہے کہ شدید ضرورت پڑنے پر ہی وہ گھر سے نکلیں۔ لوگوں کو وارننگ دی گئی ہے کہ شدید ضرورت پڑنے پر ہی وہ گھر سے نکلیں۔

انتظامیہ نے حالات سے نمٹنے کے لئے این ڈی آر ایف کی ٹیم کو موقع پر بھیجا ہے۔ اس کے ساتھ ہی کئی علاقوں میں دیگر راحتی کام جاری ہیں۔ گنیش اتسو کے لئے سجے کئی پنڈالوں میں سیکورٹی وجوہات سے بجلی بھی کاٹ دی گئی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز