انڈین ریلوے کی تاریخ کے نئے دور کا آغاز: بلٹ ٹرین کی آمد کی الٹی گنتی شروع

Sep 14, 2017 11:02 AM IST | Updated on: Sep 14, 2017 11:02 AM IST

احمد آباد۔  وزیر اعظم نریندر مودی اور جاپان کے وزیر اعظم شینزو آبے نے ملک میں ریلوے کی تاریخ کے نئے دور کا آغاز کرتے ہوئے ممبئی۔ احمد آباد ’ہائی اسپیڈ ریلوے‘ منصوبے کی آج یہاں بنیاد رکھی۔ اس کے ساتھ ہی ملک میں ہوا سے باتیں کرنے والی تیز رفتار ریلوے کے آغاز کی الٹی گنتی شروع ہو گئی۔ احمد آباد کے سابرمتی واقع ریلوے کے ایتھلوكٹس اسٹیڈیم میں منعقدہ ایک شاندار تقریب میں دس ہزار سے زیادہ لوگوں کے سامنے دونوں وزرائے اعظم نے یہاں بننے والے اہم اسٹیشن ، یارڈ اور وڈودرا میں تعمیر ہونے والے ’ہائی اسپیڈ ریل ٹریک ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ کی تعمیر کا سنگ بنیاد رکھا۔

اس موقع پر گجرات کے گورنر او پی کوہلی، مہاراشٹر کے وزیر اعلی دویندر فڑنويس، گجرات کے وزیر اعلی وجے روپاني اور نائب وزیر اعلی نتن پٹیل، ریلوے کے وزیر پیوش گوئل، ریلوے وزیر مملکت منوج سنہا، سکریٹری خارجہ ایس جے شنكر، ریلوے بورڈ کے صدر اشونی لوهاني اور وزارت خارجہ اور ریلوے بورڈ کے اعلی حکام اور جاپانی حکومت کے وزیر موجود تھے۔ اس موقع پر مسٹر فڑنويس نے کہا کہ یہ بلٹ ٹرین منصوبے کی نہیں بلکہ نئے ہندوستان کی بنیاد رکھی گئی ہے۔ اس سے گجرات اور مہاراشٹر میں لاکھوں لوگوں کو ملازمت ملے گی۔ دونوں ریاستوں کی جی ڈی پی میں اضافہ ہو گا۔

انڈین ریلوے کی تاریخ کے نئے دور کا آغاز: بلٹ ٹرین کی آمد کی الٹی گنتی شروع

احمد آباد کے سابرمتی واقع ریلوے کے ایتھلوكٹس اسٹیڈیم میں منعقدہ ایک شاندار تقریب میں دس ہزار سے زیادہ لوگوں کے سامنے دونوں وزرائے اعظم نے یہاں بننے والے اہم اسٹیشن ، یارڈ اور وڈودرا میں تعمیر ہونے والے ’ہائی اسپیڈ ریل ٹریک ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ کی تعمیر کا سنگ بنیاد رکھا۔

مسٹر روپاني نے اپنے خطاب میں کہا کہ یہ مسٹر مودی کی بصیرت کا نتیجہ ہے اس سے نہ صرف گجرات بلکہ ملک  ترقی کرے گا۔ انہوں نے گجرات کے عوام کی طرف سے مسٹر مودی اور مسٹر آبے کا شکریہ ادا کیا۔ پورے گجرات میں بلٹ ٹرین کو لے کر بہت خوشی اور جوش و خروش کا ماحول ہے۔ تمام آمدنی والے گروپ کے لوگ جلد از جلد بلٹ ٹرین کو دیکھنے کے مشتاق ہیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز