انڈیا بمقابلہ انگلینڈ: کوہلی-کیدار کی شاندار سنچریوں سے ہندوستان کی انگلینڈ پرشاندار فتح

Jan 15, 2017 01:12 PM IST | Updated on: Jan 15, 2017 11:25 PM IST

پونے۔  کپتان وراٹ کوہلی (122) اور مین آف دی میچ کیدار جادھو (120) کی شاندار سنچریوں اور دونوں کے درمیان پانچویں وكٹ کے لئے ہونے والی ریکارڈ 200 رنز کی شراکت کی بدولت ہندوستان نے پہلے ون ڈے میں اتوار کو انگلینڈ کو تین وکٹ سے ہرا دیا۔

انگلینڈ سے ملے 351 رن کے ہدف کو ہندوستان نے 48.1 اوور میں سات وکٹ کے نقصان پر حاصل کر لیا۔ رنوں کا تعاقب کرتے ہوئے ہندوستان کی یہ چوتھی سب سے بڑی جیت تھی۔ ہندوستان کی جیت کے ہیرو رہے کپتان وراٹ کوہلی اور کیدار جادھو جنہوں نے بہترین سنچری لگا کر ہندوستان کی جیت کو یقینی بنا دی۔

انڈیا بمقابلہ انگلینڈ: کوہلی-کیدار کی شاندار سنچریوں سے ہندوستان کی انگلینڈ پرشاندار فتح

پہلی بار ون ڈے میں کپتانی کرنے والے وراٹ کے کیریئر کا یہ 27 واں سنچری تھا۔ انہوں نے 105 گیندوں میں 122 رن کی اپنی اننگز میں آٹھ چوکے اور پانچ چھکے لگائے ۔ وراٹ کو تیز گیند باز بین اسٹوکس نے ڈیوڈ ویلي کے ہاتھوں کیچ کرایا۔ وراٹ نے 44 گیندوں میں اپنی نصف سنچری اور 93 گیندوں میں سنچری مکمل کی۔ انہوں نے کیدار جادھو کے ساتھ پانچویں وكٹ کے لئے ریکارڈ 200 رنز کی شراکت کی۔ ہندوستان میں پانچویں وکٹ کے لیے یہ اب تک کی سب سے بڑی شراکت تھی۔

مین آف دی میچ کیدار نے بھی وراٹ کا اچھا ساتھ نبھایا اور اپنی سنچری مکمل کی۔ کیدار کا 13 میچوں میں یہ دوسری سنچری تھی۔ اپنے گھریلو میدان پر کھیلنے والے کیدار نے محض 76 گیندوں میں 12 چوکے اور چار چھکے کی مدد سے 120 رنز کی بااثر سنچری اننگز کھیل کر ہندوستان کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔ کیدار جیک بال کی گیند پر بین اسٹوکس کے ہاتھوں کیچ ہوئے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز