Live Results Assembly Elections 2018

ہندوستان - سری لنکا ناگپور ٹیسٹ : ٹیم انڈیا کی پوزیشن مستحکم ، مرلی،پجارا کی بدولت 107 رنز کی برتری

ہندستانی کرکٹ ٹیم نے سری لنکا کے خلاف دوسرے کرکٹ ٹیسٹ کے دوسرے دن ہفتہ کو اپنی پہلی اننگز میں دو وکٹ پر 312 رن کا مضبوط اسکور کر 107 رن کی اہم برتری حاصل کر لی۔

Nov 25, 2017 06:24 PM IST | Updated on: Nov 25, 2017 06:24 PM IST

ناگپور: ٹیسٹ ماہر بلے بازوں مرلی وجے (128) اور چتیشور پجارا (ناٹ آؤٹ 121) کی زبردست سنچریوں کی بدولت ہندستانی کرکٹ ٹیم نے یہاں سری لنکا کے خلاف دوسرے کرکٹ ٹیسٹ کے دوسرے دن ہفتہ کو اپنی پہلی اننگز میں دو وکٹ پر 312 رن کا مضبوط اسکور کر 107 رن کی اہم برتری حاصل کر لی۔ہندستانی ٹیم نے اپنی دوسری اننگز کے آغاز میں کل پہلے دن اوپنر لوکیش راہل (سات) کا وکٹ سستے میں گنوایا تھا لیکن اس کے بعد مرلی اور پجارا نے ٹک کر جب کھیلنا شروع کیا تو دوسرے دن دونوں بلے باز کریز پر آخر تک ڈٹے رہے اور سری لنکا کی ٹیم کے گیند بازوں کی جم کر دھنائی کی جو پورے دن میں 305 رنز لٹاكر واحد وکٹ ہی حاصل کر پائے۔

مرلی اور پجارا نے دوسرے وکٹ کے لئے 209 رن کی ڈبل سنچری شراکت کی اور آرام سے ہندستانی پہلی اننگز کو آگے بڑھایا۔وجے نے ٹیسٹ کیریئر کی 10 ویں سنچری بنائی اور 221 گیندوں کی اننگز میں 11 چوکے اور ایک چھکا لگا کر 128 رن بنائے۔ان کے ساتھ دوسرے سرے پر مسٹر وال کہے جانے والے پجارا نے 284 گیندوں کی اننگز میں 13 چوکے لگا کر ناٹ آؤٹ 121 رنز کی اننگز کھیلی۔سری لنکا کے ہاتھ میں سارا دن واحد وکٹ ہی آیا جب ہندستان کو 200 کےپار پہنچا کر وجے رنگنا ہرات کی گیند پر دلرووان پریرا کو كیچ دے بیٹھے۔وہ 76 ویں اوور میں دن کے دوسرے اور دن کے واحد بلے باز کے طور پر آؤٹ ہوئے۔ وجے کے آؤٹ ہونے کے بعد کپتان وراٹ کوہلی میدان پر آئے اور انہوں نے بھی اعتماد کے ساتھ اننگز کو آگے بڑھایا اور دن کا کھیل مکمل ہونے سے کچھ گیند پہلے اپنی نصف سنچری بھی مکمل کر لی ۔

ہندوستان - سری لنکا ناگپور ٹیسٹ : ٹیم انڈیا کی پوزیشن مستحکم ، مرلی،پجارا کی بدولت 107 رنز کی برتری

INDvsSL 2nd Test 2nd day (twitter)

وراٹ نے 70 گیندوں میں چھ چوکے لگا کر ناٹ آؤٹ 54 رن بنائے اور پجارا کے ساتھ تیسرے وکٹ کے لئے 96 رن کی ناٹ آؤٹ ساجھےداری بھی کی جو دن کی دوسری بڑی شراکت رہی۔یہ کپتان وراٹ کی 15 ویں ٹیسٹ نصف سنچری ہے۔ہندستانی ٹیم دوسرے دن کا کھیل ختم ہونے تک 98 اوور میں دو وکٹ کے نقصان پر 312 رنز بنا چکی ہے اور اس کے پاس آٹھ وکٹ محفوظ رہتے ہوئے ابھی 107 رنز کی مضبوط برتری حاصل ہے۔بلے باز پجارا (121) اور وراٹ (54) دونوں ناٹ آؤٹ کریز پر ہیں۔

اس سے پہلے صبح ہندستان نے اپنی اننگز کو کل کے 11 رن پر ایک وکٹ سے آگے بڑھایا تھا۔ اس وقت وجے (دو) اور پجارا (دو) کریز پر تھے۔دوسرے دن کا کھیل ان دونوں بلے بازوں کے نام رہا جنہوں نے اپنے اپنےا سکور کو سنچریوں میں تبدیل کیا ۔ وجے نے 187 گیندوں میں اپنے 100 رنز چائے کے وقفہ سے ٹھیک پہلے پورے کئے۔وہیں 29 سالہ پجارا نے ٹیسٹ کرکٹ میں اپنی 14 ویں سنچری بھی مکمل کر لی ہے۔انہوں نے 246 گیندوں میں 100 رن بنائے۔

Loading...

وجے اور پجارا اسی کے ساتھ ٹیسٹ کرکٹ میں مسلسل چار سنچری شراکت کرنے والے پانچویں جوڑی بھی بن گئے ہیں جبکہ ہندستانی کرکٹروں میں ایسا کرنے والے وہ سنجے منجریکر اور محمد اظهرالدين کے بعد دوسری جوڑی ہیں۔اس کے علاوہ گھریلو ٹیسٹ سیریز میں وجے ۔پجارا کی جوڑی کے درمیان یہ نویں سنچری شراکت بھی ہے۔اگرچہ وکٹ کے لئے صبح سے ہی ترس رہی سری لنکا کی ٹیم کے لیے ہرات نے خشک سالی کو ختم کیا جب ان کی فل ٹاس گیند پر وجے پریرا کو آسان کیچ دے کر 76 ویں اوور کی تیسری گیند پر پویلین لوٹ گئے۔ہندستان نے سات رن پر ایک وکٹ کے بعد پھر دوسرے دن 216 کے اسکور پر اپنی دوسری وکٹ گنوائی ۔

وجے کے بعد کپتان وراٹ کریز پر آئے اور انہوں نے تابڑ توڑ 70 گیندوں میں چھ چوکوں کی مدد سے ناقابل شکست 54 رنز بنائے اور پجارا کے ساتھ 96 رن کی ناٹ آؤٹ ساجھےداری بھی کی۔ دونوں اپنی سنچری شراکت سے صرف چار رنز ہی دور ہیں۔وراٹ نے صرف 66 گیندوں میں ہی اپنے 50 رن پورے کئے۔سری لنکا کی جانب سے سرنگا لکمل 58 رنز، دانس شناكا 43 رن اور دلرووان پریرا 117 رنز لٹاكر کوئی وکٹ نہیں لے پائے ہیں جبکہ گماگے کو 47 رنز پر اور ہرات کو 45 رن پر ایک وکٹ ملا۔

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز