آئی پی ایل : اتھپا اور گمبھیر کی نصف سنچریوں کی بدولت کولکاتہ نے لگایا جیت کا چھکا

کولکاتا نائٹ رائڈرس نے بدھ کو رائزنگ پونے سپرجائنٹس کو 11 گیند باقی رہتے سات وکٹ سے شکست دے کر آئی پی ایل 10 میں اپنی چھٹی جیت درج کی

Apr 26, 2017 11:56 PM IST | Updated on: Apr 26, 2017 11:56 PM IST

پونے: مین آف دی میچ وکٹ کیپر بلے باز رابن اتھپا (87) اور کپتان گوتم گمبھیر (62) کے درمیان دوسرے وکٹ کے لئے ہوئی 158 رنز کی شاندار شراکت کے دم پر کولکاتا نائٹ رائڈرس نے بدھ کو رائزنگ پونے سپرجائنٹس کو 11 گیند باقی رہتے سات وکٹ سے شکست دے کر آئی پی ایل 10 میں اپنی چھٹی جیت درج کی۔

پونے نے پہلے بلے بازی کرتے ہوئے پانچ وکٹ پر 182 رن کا مضبوط اسکور بنایا جسے کولکتہ نے 18.5 اوور میں تین وکٹوں کے نقصان پر 184 رنز بنا کر حاصل کر لیا۔ کولکتہ کی آٹھ میچوں میں یہ چھٹی کامیابی ہے اور وہ 12 پوائنٹس کے ساتھ پوائنٹ ٹیبل میں چوٹی پر پہنچ گیا ہے۔ وہیں پونے کو آٹھ میچوں میں چوتھی شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے اور وہ آٹھ پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے۔

آئی پی ایل : اتھپا اور گمبھیر کی نصف سنچریوں کی بدولت کولکاتہ نے لگایا جیت کا چھکا

اتھپا نے دو زندگی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے 47 گیندوں پر 87 رن کی اپنی بہترین اننگز میں سات چوکے اور چھ چھکے لگائے ۔ اتھپا کا آئی پی ایل 10 میں یہ تیسری نصف سنچری ہے۔ اتھپا فاسٹ بولر جے دیو انادكٹ کی گیند پر ترپاٹھی کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔ اتھپا نے کپتان گمبھیر کے ساتھ دوسرے وکٹ کے لئے 14.1 اوور میں 158 رن کی میچ فاتحانہ ساجھےداری کی۔ گمبھیر نے 46 گیندوں میں 62 رن کی اپنی شاندار نصف سنچری اننگز میں چھ چوکے اور ایک چھکا اڑایا۔ گمبھیر کا بھی آئی پی ایل 10 میں یہ تیسری نصف سنچری ہے۔گمبھیر کو تیز گیند باز ڈینیل كرسٹين نے ٹھاکر کے ہاتھوں کیچ کرایا۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز