کمل ہاسن کی بیٹی کی پرائیویٹ تصویریں ہوئیں لیک، سوشل میڈیا پر ہو رہی وائرل

کمل ہاسن کی بیٹی کی کچھ پرائیویٹ تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔ ان میں اکشرا ہاسن ہی ہیں۔

Nov 03, 2018 10:33 AM IST | Updated on: Nov 03, 2018 11:08 AM IST

کمل ہاسن کی چھوٹی بیٹی اکشرا ہاسن ساؤتھ کی فلموں میں ایکٹو تو  ہیں ہی ۔ انہوں نے سال 2015 میں آئی فلم " شمی تابھ " سے بالی ووڈ یبیو کیا تھا۔ اس فلم میں وہ ساؤتھ کے سپر اسٹار دھانش اور بالی ووڈ کے عظیم اداکار امیتابھ بچن کے ساتھ نظر آئی تھیں۔ لیکن وہ ایک مرتبہ پھر سے سرخیوں میں ہیں پر اس بار وجہ بیحد چونکا دینے والی ہے۔

کمل ہاسن کی بیٹی کی کچھ  پرائیویٹ تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔ ان میں اکشرا ہاسن ہی ہیں۔ ان تصویروں میں اکشرا انڈر گارمینٹس میں سیلفی لیتی ہوئی نظر آ رہی ہیں۔ یہ تصویریں سوشل میڈیا پر تیزی سے پھیل رہی ہیں۔ حالانکہ یہ کنفرم طور پر نہیں کہہ سکتے کہ یہ تصویریں اکشرا نے خود سوشل میڈیا پر ڈالی ہیں یا پھر کسی نے ان فوٹو سے چھیڑ چھاڑ کی ہے۔

کمل ہاسن کی بیٹی کی پرائیویٹ تصویریں ہوئیں لیک، سوشل میڈیا پر ہو رہی وائرل

کمل ہاسن کی بیٹی اکشراہاسن

یہ بھی پڑھیں : سیف علی خان کی بیٹی کے ہاتھ لگی ایک اور بڑی فلم ، اب اس اداکار کے ساتھ آئیں گی نظر

آپ کو بتادیں کہ اکشرا کوئی پہلی اداکارہ نہیں ہیں جن کی تصویریں اس طرح سے سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہوں۔ اس سے پہلے اداکارہ ایمی جیکسن کا فون بھی ہیک کر لیا گیا تھا اور ان کی پرسنل فوٹوز بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی تھیں۔

یہ بھی پڑھیں

اب اس اداکارہ کا ساجد خان پر الزام ، پوچھا ۔ پیسوں کے لئے جانور سے سیکس کرو گی؟ اس بھوجپوری ہاٹ اداکارہ نے پانی میں اترکے اپنی سیکسی اداؤں سےلگائی آگ ، یاد آئی منداکنی

! کٹرینہ کیف کو دیکھ کر بیہوش ہو گئے عامر خان

لڑکیاں سب کے سامنے نہیں، گھر میں اکیلے ہونے پر کرتی ہیں یہ پرائیویٹ کام

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز