سروگیسی کے ذریعہ جڑواں بچوں کے باپ بنے کرن جوہر، یش اور روحی دیا نام

Mar 05, 2017 01:06 PM IST | Updated on: Mar 05, 2017 01:06 PM IST

ممبئی : باپ بننے کے خواب کو برسوں سے ظاہر کرنے کے بعد اب 44 سالہ ہدایت کار کرن جوہر جڑواں بچوں کے باپ بن گئے ہیں۔کرن جوہر نے باپ بننے کے لئے سروگیسي کا سہارا لیا۔ وہ سنگل پیرنٹ ہیں اور اب ایک بیٹے اور ایک بیٹی کے باپ ہیں۔ باپ بننے کی اطلاع کرن نے خود ٹویٹ کرکے دی۔

کرن نے اپنے بچوں کے نام یش اور روحی رکھے ہیں۔ یش کرن کے والد کا نام تھا اور هيرو ان کی ماں کا ہے۔ هيرو نام کے دونوں حروف کو الٹا کر کرن نے بیٹی کو اس کا نام دیا ہے۔دونوں بچوں کی پیدائش ممبئی میں اندھیری کے مسراني اسپتال میں ہوئی اور ڈاکٹر مكرند مسراني نے ڈلیوری کروائی۔تاہم کرن جوہر نے ابھی تک اس پورے معاملہ پر کچھ بھی بیان نہیں دیا ہے۔

سروگیسی کے ذریعہ جڑواں بچوں کے باپ بنے کرن جوہر، یش اور روحی دیا نام

خیال رہے کہ کرن جوہر بچوں کے لئے سروگیسي کا استعمال کرنے والے بالی ووڈ کے پہلے شخص نہیں ہیں۔ حال ہی میں تشار کپور نے نے اسی ٹیکنالوجی کا سہارا لے کر بچہ حاصل کیا۔ ان کے بیٹے کا نام لکش ہے۔

علاوہ ازیں کنگ خان شاہ رخ خان نے بھی اپنے تیسرے بچے ابرام کو سروگیسي کی ہی مدد سے حاصل کیا تھا۔ سروگیسي کی ٹیکنالوجی ان لوگوں کے لئے ہے ، جن لوگوں کو خود کے بچے پیدا کرنے میں مشکلیں آتی ہیں ۔ جو خاتون کسی اور جوڑے یا مرد کے بچے کو اپنی کوکھ سے جنم دینے کو تیار ہو جاتی ہے ، اسے ہی سروگیٹ مدر کے نام سے جانا جاتا ہے۔

کابینہ سے پاس سروگیسي ریگولیشن بل 2016 کے مطابق غیر شادی شدہ مرد یا عورت، سنگل، لیو ان رلیشن شپ میں رہنے والے جوڑے اور ہم جنس پرست جوڑے بھی اب سروگیسي کے لئے درخواست نہیں کر سکتے ہیں۔ صرف رشتہ میں موجود خاتون ہی سروگیسي کے ذریعے ماں بن سکتی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز