یوپی کے بعد راجستھان کے جے پور میں متعدد گوشت کی دکانوں پر کارپوریشن نے چلایا بلڈوزر

Apr 16, 2017 09:05 PM IST | Updated on: Apr 16, 2017 09:05 PM IST

جے پور : اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ کی مذبح اور گوشت کی دکانوں کے خلاف کارروائی کے بعد راجستھان کے دارالحکومت جے پور میں بھی کارروائیاں کی جا رہی ہیں۔ جے پور میئر ڈاکٹر اشوک لاهوٹي کی ہدایت پر ہفتہ کو گوشت کی دکانوں کو بند کروانے کی کارروائی کی گئی۔ یہ کارروائی كھاتی پورہ، سرسي روڈ، 200 فٹ بائی پاس، هيراپورہ چوراہا ، هيراپورہ پاور ہاؤس، گوجر کی تھڑي اور كرتارپورپھاٹک پر کی گئی ہے۔

جے پور میونسپل میں جانوروں کی صحت عامہ کے افسر ڈاکٹر کملیش مینا کے مطابق اس كاررواهي کے دوران تقریبا 30 کلو گرام گوشت ضبط کیا گیا اور ختم کرنے کی کارروائی کی گئی۔ ساتھ ہی غیر قانونی طور پر کھلی گوشت کی دکانوں کو بند کروایا گیا اور گوشت کی دکانوں پر چالان کی کارروائی کی گئی۔ ساتھ ہی غیر قانونی طور پر لگے گوشت کے 4 تھڑيو، 7 پنجروں، 5 کانٹابانٹ اور ایک آئس باکس بھی ضبط کئے گئے ۔

یوپی کے بعد راجستھان کے جے پور میں متعدد گوشت کی دکانوں پر کارپوریشن نے چلایا بلڈوزر

واضح رہے کہ گزشتہ دنوں میئر کے ہی ہدایت پر وديادھر نگر میں چندن پورہ کچی بستی، ناهري کا ناکا، پرانی بستی تیجاجي کی باغیچہ ، ناهرگڑھ روڈ، موہن نگر ، برهم پوري، كاگديواڑا، رام گڑھ موڑ، پرانی چنگی ، عید گاہ، دہلی بائی پاس، ٹرانسپورٹ نگر ، جواہر نگر ٹیلا نمبر 2 اور 3 سمیت کئی مقامات پر گوشت کی دکانیں بند کروائی گئی تھیں۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز