ریلائنس فاؤنڈیشن کی بانی نیتا امبانی نیویارک میں میٹروپولیٹن میوزیم آف آرٹ سے سرفراز

Jan 25, 2017 12:37 PM IST | Updated on: Jan 25, 2017 12:39 PM IST

نیو یارک۔ ریلائنس فاؤنڈیشن کی بانی اور صدر محترمہ نیتا امبانی کو نیویارک میں معروف میٹروپولیٹن میوزیم آف آرٹ (دی میٹ) کی طرف سے اعزاز سے نوازا گیا ہے۔ یہ خاص اعزاز مسز امبانی کی تعلیم، کھیل، صحت، دیہی تبدیلی، شہری تجدید کاری، خواتین کو بااختیار بنانے اور آرٹ کے فروغ کے میدان میں ان کے کاموں کی عزت افزائی کے لئے دیا گیا ہے۔ اس اعزاز کو حاصل کرنے والی وہ پہلی جنوبی ایشیائی شخص ہیں۔

میٹ کو دنیا کے معروف ترین ميوزیم میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ موجودہ وقت میں یہ اس شہر کے تین مشہور مقامات پر ہے۔ دی میٹ ففتھ ایونیو، دی میٹ برئیر اور دی میٹكلواسٹرس جن میں دنیا بھر کی 5000 سال سے زیادہ کی پینٹنگس رکھی ہوئی ہیں۔

ریلائنس فاؤنڈیشن کی بانی نیتا امبانی نیویارک میں میٹروپولیٹن میوزیم آف آرٹ سے سرفراز

میٹ مسز امبانی کی قیادت میں ریلائنس فاؤنڈیشن کی طرف سے کئے گئے کام اور نتائج سے سب سے زیادہ متاثر تھا۔ جو ہدایات وہ اس فاؤنڈیشن کو دیتی ہیں، اس سے اسے صحت، تعلیم، کھیل کے ذریعے زمین کی سطح پر ترقی اور خواتین کو بااختیار بنانے کے ساتھ ساتھ مستقل شہری اور دیہی تبادلوں پر اپنی توجہ مرکوز کرنے میں مدد ملی ہے۔

ریلائنس فاؤنڈیشن نے دس ملین سے زیادہ ہندوستانیوں کو فائدہ پہنچایا ہے، یہ 10500 شہری علاقوں اور دیہات کے لوگوں کی زندگی کو متاثر کرتا ہے۔ دی میٹ کی طرف سے عزت افزائی پر مسز امبانی نے کہا کہ ریلائنس فاؤنڈیشن میں ہماری طرف سے کئے گئے کام کے لئے یہ اعزاز حاصل کرکے میں خوشی محسوس کر رہی ہوں۔ یہ واقعی تسلی بخش ہے کہ خاص طور پر تعلیم، کھیل-کود، صحت اور دیہی تبدیلی کے لئے کی گئی ہماری کوشش لاکھوں کے چہروں پر مسکراہٹ لا رہی ہے۔ دی میٹ جیسے عالمی ادارے کی جانب سے یہ اعزاز پائیدار ترقی اور سماجی طور پر با اختیار بنانے سے ہماری وابستگی کے لئے عزت افزائی ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز