گجرات اسمبلی انتخابات : ہاردک پٹیل کے 7 ساتھیوں کو کانگریس دے گی ٹکٹ ، للت وسویا کی پرچہ نامزدگی کل

Nov 19, 2017 03:58 PM IST | Updated on: Nov 19, 2017 03:58 PM IST

احمد آباد: ہاردک پٹیل کے قریبی ساتھی اور پاٹيدارریزرویشن تحریک کمیٹی (پاس) کے کنوینروں کی کور کمیٹی کے رکن للت وسويا نے آج کہا کہ وہ کل گجرات کے راجکوٹ ضلع کے دھوراجي اسمبلی سیٹ پر کانگریس امیدوار کے طور پر پرچہ نامزدگی داخل کریں گے۔ذرائع سے موصولہ خبروں کے مطابق پاس پارٹی مسٹر وسويا سمیت کم از کم سات کنوینروں کو ٹکٹ دے سکتی ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ مسٹر وسويا کا یہ بیان ایسے وقت آیا ہے جب کانگریس نے اپنے امیدواروں کی ایک بھی فہرست جاری نہیں کی ہے۔ مسٹر وسويا نے تسلیم کیا ہے کہ ان کے پاس کانگریس کے ٹکٹ کے سرکاری احکامات (مینڈیٹ) اب تک نہیں ہے۔ وہ پارٹی کے امیدوار کے طور پر نامزدگی داخل کریں گے اور بعد میں مینڈیٹ جمع کرائیں گے۔ وہ پاس کے غیر سیاسی شکل کو برقرار رکھنے کے لئے انتخابات میں حصہ لینے سے قبل پاس سے استعفی دے دیں گے۔ آج یہاں کانگریس رہنماؤں کے ساتھ پاس کے کنوینروں کی ایک میٹنگ بھی ہونی ہے۔

گجرات اسمبلی انتخابات : ہاردک پٹیل کے 7 ساتھیوں کو کانگریس دے گی ٹکٹ ، للت وسویا کی پرچہ نامزدگی کل

پارٹی بوٹاد اسمبلی حلقہ سے دلیپ سابوا،موربی سے منوج پنارا، نكول سے گیتا پٹیل، ٹھكرباپانگر سے جيیش پٹیل،پاٹن سے کریٹ پٹیل اور گودھرا سے ادے پٹیل کو ٹکٹ دے سکتی ہے۔ایک دیگر کنوینر دنیش بانبھنیا کے انتخاب لڑنے پر اب بھی شبہ ہے۔ واضح رہے کہ گجرات میں 9 اور 14 دسمبر کو دو مرحلے میں انتخابات ہوں گے۔ گنتی 18 دسمبر کو ہوگی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز