میرے خلاف متحد کر تمام بدعنوان، چور اور لٹیرے نئی نئی سازش کررہے ہیں: مودی

Oct 08, 2017 09:03 PM IST | Updated on: Oct 08, 2017 09:03 PM IST

بھروچ۔  وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ تمام بدعنوان اور چور لٹیرے مل کر ان کے خلاف متحد ہوکر نئی نئی سازش کر رہے ہیں مگر انہیں اس کی پرواہ نہیں ہے کیونکہ جیت ایمانداری کی ہی ہوتی ہے۔ مسٹر مودی نے آج یہاں ایک پروگرام میں پہلے یوریا کی چوری اور ان کی حکومت کے نیم کوٹنگ کے قدم کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ سابقہ حکومت ایسا نہیں کرتی تھی جس سے یوریا کی کالابازاری ہوتی تھی اور اس پر ملنے والی سبسڈی کا بیجا فائدہ کیمیکل کمپنیاں اٹھاتی تھیں اور یوریا کا سستے خام مال کے طور پر استعمال کرتی تھیں ۔ کسانوں کو یہ نہیں ملتا تھا اور انہیں اس کے لئے لائن میں کھڑے ہوکر پولیس کی لاٹھی کھانی پڑتی تھی ۔ انہوں نے اسے روک دیا اب ایک گرام یوریا کی چوری نہیں ہوتی۔ اس سے چوری اور لوٹ بند ہوگئی ۔

مسٹر مودی نے اپنے خاص لہجے میں کہا، ’یہ چور لٹیرے اور بدعنوان کھڑے ہوکر مودی کے خلاف نئی نئی سازش اور ایسی حركتیں كریں گے کہ نہیں، لیکن بھائی بہنوں مودی کو اس کی پرواہ نہیں ہے۔ مودی گاندھی اور سردار کی سرزمین گجرات میں پلا بڑھا ہے۔ ملک کو لوٹنے والے کتنے ہی کھڑے ہو جائیں، آخر کار ایمانداری جیتنے والی ہے، یہ ہارنے والی نہیں ہے۔ اپنے دو روزہ گجرات دورے کے آخری مرحلے میں مسٹر مودی نے یہاں كلپسر ڈویژن کی 4337 کروڑ کی لاگت بھاڑبھوت بیراج منصوبے کا سنگ بنیاد رکھا۔ انہوں نے کہا کہ یہ اس شعبے میں بہت زیادہ فائدہ دے گا۔ نرمدا اور اس علاقے میں نمکین پانی کے مسئلے پر قابو پائے گا۔ زمین پھر سے زرخیز ہو گی۔ جنوبی گجرات سے بہتر سڑک کنیکٹوٹی ہوگی ۔

میرے خلاف متحد کر تمام بدعنوان، چور اور لٹیرے نئی نئی سازش کررہے ہیں: مودی

وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کو وڈنگر میں ایک روڈ شو کے دوران ہاتھ لہرا کر اپنے مداحوں کو جواب دیتے ہوئے۔ تصویر، پی ایم او، ٹوئیٹر۔

انہوں نے گجرات کی زندگی نرمدا دریا پر سردار سروور ڈیم کا کام مکمل کرنے کو سیاسی قوت ارادی کا نتیجہ بتاياگجرات نرمدا ویلی فرٹیلائزر اینڈ کیمیکلز لمیٹڈ (جي این ایف سی ) کی 600 کروڑ روپے کی متفرق منصوبوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھا اور ادھنا (سورت ) سے بہار کے جے نگر کو جوڑنے والی انتودے ایکسپریس کو ہری جھنڈی دکھاکر روانہ کیا۔

مسٹر مودی نے کہا کہ یہ ٹرین اتر پردیش اور بہار کے گجرات میں رہنے والے کارکنوں کے لئے آسانی ہوگی اور دیوالی اور چھٹھ پوجا جیسے تہوار کے دوران وہاں جانا آسان ہو جائے گا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز