Live Results Assembly Elections 2018

گجرات میری روح، ہندوستان پرماتما، نسل پرستی کا خاتمہ ضروری: مودی

احمد آباد۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اپنی آبائی ریاست گجرات کو اپنی روح اور ہندوستان کو اپنے لئے پرماتما کی مانند قرار دیا۔

Nov 07, 2017 02:43 PM IST | Updated on: Nov 07, 2017 02:44 PM IST

احمد آباد۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اپنی آبائی ریاست گجرات کو اپنی روح اور ہندوستان کو اپنے لئے پرماتما کی مانند قرار دیا۔ مسٹر مودی نے آج سے گجرات اسمبلی انتخابات کے پیش نظر شروع ہوئے بی جے پی کے ’گجرات گورو مها سمپرك ابھیان‘ کے موقع پر لوگوں کوبھیجے گئے اپنے پیغام میں یہ بات کہی ہے۔ ان کا ایک صفحے کا یہ پیغام بی جے پی کے لیڈران اور کارکنان گھرگھرجا کر لوگوں کے درمیان تقسیم کر رہے ہیں۔ بی جے پی صدر امت شاہ نے بھی آج لوگوں تک وزیر اعظم کا یہ پیغام پہنچایا۔

مسٹر مودی نے اپنے اس پیغام میں کہا ہے کہ 22 سال قبل ( بی جے پی کے اقتدار سے پہلے) گجرات کیسا تھا اور آج یہاں کیسی تبدیلی آئی ہے۔ بی جے پی کی حکومتوں کی اچھی حکمرانی نے نہ صرف گجرات کی شناخت کو ملک میں بلکہ دنیا بھر میں روشن کیا ہے۔ گجرات اور ترقی ایک دوسرے کے لئے لازم و ملزوم بن گئے ہیں۔ حالانکہ یہ ترقی آسان نہیں تھی اس کے لئے سخت جدوجہد کرنی پڑی۔ مرکز میں کانگریس کی غیر منصفانہ حکومت نے نرمدا پلان (پانی کی فراہمی سے متعلق منصوبہ) جسے گجرات کی زندگی کہا جاتا تھا کو بھی روک دیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ آپ تمام لوگ یہ جانتے ہیں کہ گجرات میری روح ہے تو ہندوستان میرے لئے پرماتما کی طرح ہے۔ انہوں نے اس پیغام میں اپنے مرکزی حکومت کے تین سالوں کے دوران کئے گئے کاموں کی تفصیلات بھی پیش کی ہے۔

گجرات میری روح، ہندوستان پرماتما، نسل پرستی کا خاتمہ ضروری: مودی

وزیر اعظم نریندر مودی: فائل فوٹو۔

مسٹر مودی نے الگ الگ ذاتوں پر مبنی تحریک چلا رہے پاٹیدار لیڈر ہاردک پٹیل، دلت لیڈر جگنیش میواني اور او بی سی لیڈر الپیش ٹھاكور کے ساتھ گجرات میں کانگریس کےاتحاد کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ 22 سے 25 سال کے نوجوان آج شاید یہ اندازہ بھی نہیں لگا سکتے کہ صرف اپنے مفادات کے لئے ماضی میں کس طرح گجرات کو نسل پرستی اور قوم واد میں پیس ڈالا گیا تھا۔ اقتدار کے بھوکے عناصر ایک بار پھر اسی طرح کے مفاد پرستانہ کھیل کھیلنے کی کوششوں میں مصروف ہیں۔ ان کی کوششوں کو ناکام کرنے کی ذمہ داری اب گجرات کے لوگوں پر عائد ہوتی ہے۔انہوں نے آئندہ انتخابات میں ایک بار پھر بی جے پی کو فتح سے ہمکنار کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا ہے کہ ترقی ہی تمام مسائل کا حل ہے اور گجرات کواب ترقی کی اور نئی بلندیوں پر لے کر جانا ہے۔ مرکز اور ریاست میں پہلی بار ایک جیسی (بی جے پی) حکومت ہے اور گجرات کی انتہائی سمجھدار عوام ترقی کی رفتار کو تیز کرنے کے اس سنہری موقع کو کبھی ہاتھ سے جانے نہیں دے گی۔

Loading...

Loading...

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز