گئوركشا کے نام پر لوگوں کو مارنا قابل قبول نہیں، موجودہ حالات سے بہت دکھی ہوں: مودی

Jun 29, 2017 01:56 PM IST | Updated on: Jun 29, 2017 02:06 PM IST

احمد آباد۔  وزیر اعظم نریندر مودی آج اپنی آبائی ریاست گجرات کے دو روزہ دورے پر یہاں پہنچے جو اس سال کا ان کا چوتھا اور  قریب 11 ماہ میں 10 واں گجرات دورہ ہے۔ مسٹر مودی صبح11 بجے ہوائی اڈے پر پہنچے جہاں ان کا استقبال کیا گیا۔ بعد میں انہوں نے مہاتما گاندھی کے سابرمتی آشرم میں اس کے قیام کی صدی پوری ہونے کے موقع پر منعقد پروگرام میں شرکت کی اور پودے بھی لگائے۔ انہوں نے بابائے قوم کی رہائش گاہ ہردے کنج کا بھی دورہ کیا اور آشرم میں تصویری نمائش کا جائزہ بھی لیا۔

سابرمتی آشرم پہنچے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا، مہاتما گاندھی کے خیالات سے جو طاقت ملتی ہے، اس سے آج کے معاشرے کو لڑنے کی طاقت ملتی ہے۔ گائے کی خدمت کرنا گاندھی جی نے ہی بتایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر گاندھی جی کو سمجھنا ہے تو گاندھی کے گرو شری راج چندر جی کی زندگی کے بارے میں بھی لوگوں کو جاننا چاہئے۔ انہوں نے کہا، گئوركشا کے نام پر لوگوں کو مارنا ٹھیک نہیں۔ میں موجودہ حالات سے بہت دکھی ہوں۔

گئوركشا کے نام پر لوگوں کو مارنا قابل قبول نہیں، موجودہ حالات سے بہت دکھی ہوں: مودی

انہوں نے سوال اٹھاتے ہوئے کہا، کیا گئوركشا کے نام پر کسی کو مارنا درست ہے۔ ملک کو عدم تشدد کے راستے پر چلنا ہو گا۔ گئوركشا کے نام پر قانون ہاتھ میں لینا غلط ہے۔ ونوبا سے بڑا ملک کا کوئی گئوركشک نہیں۔

انہوں نے کہا، راج چندر جی نے اپنی زندگی میں بہت کچھ گنوایا تھا۔ ہندوستان کے بعد گاندھی جی کے نام پر سب سے زیادہ سڑکیں پوری دنیا میں نیدرلینڈ میں ہیں۔ دنیا کی کوئی بھی شخصیت گاندھی جی کو متاثر نہیں کر پائی۔ بڑی بڑی ہستیاں ان سے ملنے آتی تھیں۔ لیکن وہ شری راج چندر جی سے کافی متاثر تھے۔ انہوں نے کہا کہ تاریخ کو بھلانا بہت بڑی بھول ہے۔ عظیم لوگوں کو یاد رکھنا ضروری ہے۔ اس دوران انہوں نے آشرم کے رجسٹر میں پیغام بھی لکھا۔ سابرمتی آشرم میں وزیر اعظم نے مہاتما گاندھی کے روحانی گرو کہے جانے والے شريمد راج چندر پر یادگاری ڈاک ٹکٹ اور سکے جاری کئے۔    

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز