اوم پوری کی پوسٹ مارٹم رپورٹ میں کئی سنسنی خیز انکشافات، سر میں ڈیڑھ انچ گہرا زخم، کالر بون اور لیفٹ آرم فریکچر

بالی ووڈ کے معروف اداکار اوم پوری کی موت میں پوسٹ مارٹم رپورٹ سامنے آنے کے بعد نیا موڑ آگیا ہے۔

Jan 09, 2017 11:33 PM IST | Updated on: Jan 09, 2017 11:33 PM IST

ممبئی : بالی ووڈ کے معروف اداکار اوم پوری کی موت میں پوسٹ مارٹم رپورٹ سامنے آنے کے بعد نیا موڑ آگیا ہے۔ پیر کو آئی رپورٹ کے مطابق ان کے سر میں چوٹ کے نشانات، کالر بون اور لیفٹ آرم پر فریکچر تھا۔خیال رہے کہ اوم پوری کی موت پر متعدد لوگوں نے خدشہ ظاہر کیاتھا۔ اوم پوری جمعہ کو اپنے گھر میں مردہ پائے گئے تھے اور دل کا دورہ ان کی موت کا سبب بتایا جا رہا تھا۔

اوشوارا پولیس ذرائع کے مطابق اوم پوری کی پوسٹ مارٹم رپورٹ پولیس کو موصول ہو چکی ہے۔ رپورٹ کے مطابق پوری کے سر کے اوپری حصے میں ڈیڑھ انچ گہرا اور 4 سینٹی میٹر لمبا زخم تھا۔ سر میں کئی جگہ كلاٹنگ بھی تھی، کالر بون اور بائیں بازو کے اوپری حصہ میں فریکچر بھی تھا۔

اوم پوری کی پوسٹ مارٹم رپورٹ میں کئی سنسنی خیز انکشافات، سر میں ڈیڑھ انچ گہرا زخم، کالر بون اور لیفٹ آرم فریکچر

اس سلسلہ میں اوشوارا تھانہ کے سینئر انسپکٹر سبھاش كھانولكر کا کہنا ہے کہ 'ہم ہر زاویے سے کیس کی جانچ کر رہے ہیں، پوری جس بلڈنگ میں رہتے تھے، وہاں کا وزیٹر رجسٹر اور سی سی ٹی وی کیمرے ضبط کرلئے گئے ہیں۔ موت سے پہلے آخری 24 گھنٹے میں وہ جن لوگوں سے ملے تھے، ان سے بھی پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔

ادھر اوم پوری کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ اوم پوری 5 جنوری کی دوپہر سے دیر رات تک مسلسل شراب پی رہے تھے، وہ بار بار اپنے خاندانی اور کورٹ کچہری کے مسائل کو لے کر پریشان ہو رہے تھے، دوپہر سے لے کر دیر رات تک ان کی ریلیز کے لئے تیار فلم 'رام بھجن زندہ باد کی ٹیم بھی ان کے ساتھ تھی۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز