راہل گاندھی نے اکالی دل اور کیجریوال پر جم کر سادھا نشانہ ، کیپٹن امریندر سنگھ کو وزیر اعلی کا امیدوار اعلان کیا

Jan 27, 2017 03:16 PM IST | Updated on: Jan 27, 2017 03:16 PM IST

امرتسر : کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے جمعہ کو پنجاب کے مجيٹھا میں انتخابی ریلی سے خطاب کیا۔ انہوں نے ریاست کی اکالی حکومت اور بادل خاندان کے علاوہ عام آدمی پارٹی کے کنوینر اروند کیجریوال پر بھی جم نشانہ سادھا ۔ ساتھ ہی ساتھ راہل گاندھی نے اعلان کیا کہ امریندر سنگھ پنجاب کے وزیر اعلی بنیں گے۔ کانگریس نائب صدر نے یہ بھی وعدہ کیا کہ حکومت میں آنے کے بعد کانگریس ایسے قانون بنائے گی، جس سے منشیات کا دھندہ کرنے والے كانپ اٹھیں گے۔

راہل گاندھی نے ریلی سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جنہوں نے پنجاب کو چوٹ پہنچائی ہے، ان کو ہم جیل میں ڈال کر دکھائیں گے، ہم پنجاب کی لڑائی لڑیں گے، میں آپ کو یہاں صرف 2-3 چیز کہنا چاہتا ہوں، ہم ایسا قانون بنائیں گے جس کے بارے میں سوچ کر ہی منشیات کا دھندہ کرنے والے كانپ اٹھیں ۔

راہل گاندھی نے اکالی دل اور کیجریوال پر جم کر سادھا نشانہ ، کیپٹن امریندر سنگھ کو وزیر اعلی کا امیدوار اعلان کیا

انہوں نے کہا کہ میں نے چار سال قبل بھی کہا تھا کہ 70 فیصد نوجوانوں کو منشیات نے برباد کر دیا ہے، اس وقت بادلوں نے میرا مذاق اڑا یا تھا، لیکن اب پورا پنجاب وہی کہہ رہا ہے، جو میں نے کہا تھا۔انہوں نے مزید کہا کہ جو بھی پنجاب کا تھا، بادلوں نے اپنے لوگوں کو دے دیا۔ پنجاب میں نوکری بھی لینی ہے تو بادلوں کو کاٹ (حصہ) دو، یہاں بادلوں کو کچھ نہ کچھ دینا ہی پڑے گا ، تبھی آپ کا کچھ ہوگا ، پنجاب کے بادلوں نے پنجاب میں اندھیرا پھیلا دیا ہے۔

کیجریوال پر نشانہ سادھتے ہوئے راہل نے کہا کہ کیجریوال دہلی کے ساتھ ساتھ پنجاب کا بھی وزیر اعلی بننا چاہتے ہیں، ہم آپ سے وعدہ کرتے ہیں کہ پنجاب کوئی بیرونی نہیں چلائے گا، عام آدمی پارٹی حکومت نے دہلی میں کیا کام کیا ہے، خود دیکھ لیجئے، اب پنجاب میں امریندر سنگھ حکومت بنائیں گے۔

راہل گاندھی نے یقین دلانے کے انداز میں کہا کہ ہم یہاں کھوکھلے وعدے کرنے نہیں آئے ہیں، مختلف لوگ آتے ہیں، بڑے بڑے وعدے کر کے جاتے ہیں، آخر میں پنجاب وہیں رہ جاتا ہے، کانگریس کی حکومت آئے گی تو منشیات کے خلاف، بادل کے خلاف اور جو منشیات کا کام کرتے ہیں، ان کے خلاف سخت قدم اٹھائے گی۔ ہم کھوکھلے وعدے نہیں کرتے، جو ہم کہتے ہیں کرکے دکھاتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں یہاں اسٹیج سے کہہ رہا ہوں، منشیات کی جنگ کانگریس لڑے گی اور جیت کر دکھائے گی، جنہوں نے پنجاب کو چوٹ پہنچائی ہے ، جنہوں نے پنجاب کے نوجوانوں کی زندگی کو تباہ و برباد کیا ہے، ان کو ہم جیل میں ڈال کر کے دکھائیں گے، قانون نافذ کرکے پنجاب کی لڑائی لڑیں گے۔

پنجاب کا پیسہ، کسان کا پیسہ، مزدور کا پیسہ، چھوٹے دکاندار کا پیسہ، یہ سب پنجاب کا ہے، یہ کسی پارٹی کا نہیں، جو آپ کا پیسہ ہے، آپ کے ہاتھ میں جائے گا، آپ کا پیسہ پنجاب کو بنانے میں خرچ کیا جائے گا۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز