شیوسینا نے عوام سے گوا ضمنی انتخابات میں وزیر اعلی منوہر پاریکر کو ہرانے کی اپیل کی

Aug 18, 2017 08:51 PM IST | Updated on: Aug 18, 2017 08:51 PM IST

ممبئی : مرکز میں حکمران قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کی اتحادی پارٹی شیوسینا نے گوا کے وزیر اعلی منوہر پاریکر پر وزیر اعظم کی توہین کا الزام لگاتے ہوئے ضمنی انتخابات میں پاریکر کو ہرانے کی اپیل کی ہے۔ پارٹی نے پاریکر کے اس مبینہ بیان پر سخت اعتراض کیا ہے کہ انہیں اس بات کی رتی بھر بھی پروا نہیں ہے کہ وہ 23 اگست کو پنجی میں ہونے والا ضمنی انتخاب ہار بھی سکتے ہیں ، کیونکہ ایسا ہونے پر وہ مرکز میں لوٹ جائیں گے اور دوبارہ وزیر دفاع بن جائیں گے۔

شیوسینا نے پارٹی کے ترجمان 'سامنا اور 'دوپہر کا سامنا میں اداریہ میں لکھا ہے کہ 'وزیر اعظم نے پاریکر گوا کے وزیر اعلی سے ترقی دے کر وزیر دفاع بنایا ۔ وہاں وہ بری طرح ناکام رہے ، جس کے بعد انہیں دوبارہ ریاست کے وزیر اعلی کے طور پر بھیج دیا گیا۔ اب وہ دھمکی دیتے پھر رہے ہیں کہ اگر وہ ضمنی الیکشن ہار بھی جاتے ہیں تو پھر سے مرکز میں وزیر دفاع بن جائیں گے۔

شیوسینا نے عوام سے گوا ضمنی انتخابات میں وزیر اعلی منوہر پاریکر کو ہرانے کی اپیل کی

پارٹی نے اداریہ میں کہا ہے کہ پاریکر کا ایسا کہنا نہ صرف گوا کے وزیر اعلی کے عہدہ کو كوڑاكركٹ بنا دینا ہے بلکہ ملک کے وزیر دفاع کے عہدے کی بھی توہین ہے۔ شیوسینا نے کہا کہ 'ایسے غیر ذمہ دارانہ اور بچكانہ بیانات سے پاریکر نے مودی کی توہین کی ہے، جنہوں نے پہلے انہیں قومی سیاست میں ترقی دی اور پھر گزشتہ سال گوا اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کے اکثریت حاصل کرنے میں ناکام رہنے کے بعد انہیں گوا کی قیادت کی کمان سونپ دی۔

اداریہ میں شیوسینا نے سوال اٹھاتے ہوئے لکھا ہے کہ کیا وزیر دفاع کا عہدہ اتنا سستا ہے اور پاریکر کے بغیر یتیم جیسا ہو گیا ہے؟ مودی کو یہ واضح کرنا چاہئے، خاص طور پر ملک کی سرحدوں پر موجودہ سنگین حالات کو دیکھتے ہوئے۔ اداریہ کے مطابق ایک طرف مودی پاکستان اور چین دونوں کے چیلنجوں سے نمٹنے کی کوشش کر رہے ہیں اور دوسری طرف پاریکر اپنے بیانات سے وزارت دفاع کو کمتر دکھا رہے ہیں۔

شیوسینا نے لکھا کہ ایسے حالات میں پاریکر گوا اسمبلی کے ضمنی انتخاب ہرایا جانا چاہئے، ان کا خدشہ سچ ثابت ہونا چاہئے اور پھر ان کی ریاست کے لوگوں کو دیکھنا چاہئے کہ ہارنے کے بعد کیا وہ پھر وزیر دفاع بنائے جاتے ہیں؟۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز