حامد انصاری کے بیان پر ملک بھر میں ہنگامہ، لیکن گورکھپور میں بچوں کی اموات پر خاموشی: شیوسینا

Aug 14, 2017 11:34 AM IST | Updated on: Aug 14, 2017 11:34 AM IST

ممبئی۔ گورکھپور کے بی آر ڈی میڈیکل کالج حادثے کو لے کر بی جے پی کی اتحادی پارٹی نے سوال اٹھایا ہے۔ شیوسینا نے اپنے ترجمان اخبار سامنا میں چھپے ایک اداریہ میں یوپی حکومت کی تیکھی تنقید کی اور لکھا کہ سدھارتھ ناتھ کو فوری طور پر ہٹا دینا چاہئے۔ شیوسینا کے مطابق اتر پردیش کے گورکھپور کے اسپتال میں 70 لوگوں کی موت اجتماعی قتل اطفال ہے۔

سامنا میں لکھا، "غریبوں کی دکھ سے سیاستدانوں کا من دکھی نہیں ہوتا۔ یہ ہماری آزادی کی توہین ہے۔ لیکن اس کو سمجھنے کے بجائے اس کا مذاق اڑایا جا رہا ہے۔" بتا دیں کہ یوپی میں وزیر سدھارتھ ناتھ نے کہا تھا کہ "اگست مہینے میں بچوں کی موت ہوتی ہی ہے۔

حامد انصاری کے بیان پر ملک بھر میں ہنگامہ، لیکن گورکھپور میں بچوں کی اموات پر خاموشی: شیوسینا

شیو سینا چیف ادھو ٹھاکرے: فائل فوٹو۔

سامنا کے مطابق نائب صدر حامد انصاری کے ایک بیان پر پورے ملک میں ہنگامہ ہوا اور تلخ سوالات کئے گئے۔ لیکن گورکھپور کو لے کر ویسے سوال نہیں اٹھائے گئے۔ "گورکھپور وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کا علاقہ ہے۔ یہاں بچوں کی موت کا ننگا ناچ انسانیت اور حکمرانی پر کلنک ہے۔ اسپتال میں آكسیجن کی فراہمی بند ہوئی اور 70 بچوں کی جان چلی گئی۔ آكسیجن کی فراہمی کرنے والی کمپنی کے بل وقت پر بھرے نہیں گئے تھے۔ حکومت نے بل روکا جس کی وجہ سے آكسیجن کی فراہمی بند ہوئی۔ اس کی وجہ سے 70 اموات ہوئیں۔ یہ قتل ہے، اس کی ذمہ داری کون لے گا "؟

BRD-HOSPITAL-1

غریبوں کے اچھے دن کہاں ہیں؟

سامنا نے وزیر اعظم کے نعرے اچھے دن پر بھی سوال کیا۔ لکھا، "ایک دن بعد ہندوستان کی آزادی کا دن آنے والا ہے۔ لال قلعہ سے وزیراعظم کی تقریر کی تیاریاں شروع ہیں۔ اتر پردیش میں بچوں کی موت کا ننگا ناچ ہوا۔ یہ یوم آزادی کی توہین ہے۔ مرکز میں اقتدار کی تبدیلی کے بعد غریبوں کی زندگی میں 'اچھے دن' کی امید کی کرن نمودار ہو ئی تھی لیکن وہ کہاں ہے؟ آج بھی سرکاری اسپتالوں کی حالت ٹھیک نہیں ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز