نہیں کم ہوا وزن، سب سے وزنی خاتون کی بہن نے کہا: بیوقوف بنایا

Apr 25, 2017 05:54 PM IST | Updated on: Apr 25, 2017 05:54 PM IST

ممبئی۔ دنیا کی سب سے وزنی خاتون ایمان احمد کی بہن سايما سیلم نے الزام لگایا ہے کہ ان کی بہن کا مناسب طریقے سے علاج نہیں کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ ایمان کا علاج کر رہے ڈاکٹر مفضل لكڑاوالا کو ان کی طبیعت اور بہتری کی صحیح معلومات نہیں ہے۔ سايما نے کہا کہ ڈاکٹر مفضل لكڑاوالا جھوٹے ہیں اور ایمان کی طبیعت کے بارے میں مناسب طریقے سے معلومات نہیں دے رہے ہیں۔ انہیں بیوقوف بنایا جا رہا ہے۔ وہیں، ڈاکٹر لكڑاوالا نے ان تمام الزامات سے انکار کیا اور کہا کہ ایمان مکمل طورپر ٹھیک ہیں اور ان کا سی ٹی اسکین کیا جانا ہے۔

ڈاکٹر کا بہن پر الزام

نہیں کم ہوا وزن، سب سے وزنی خاتون کی بہن نے کہا: بیوقوف بنایا

ڈاکٹر نے میڈیا سے بات چیت میں بتایا کہ سايما اقتصادی وجوہات سے ایمان کو واپس نہیں لے جانا چاہتیں اس لیے وہ ایسے الزام لگا رہی ہیں۔ پہلے 15 دن انہیں کوئی مسئلہ نہیں تھا لیکن جب ایمان کو مصر لے جانے کا مشورہ دیا تو وہ الزام لگانے لگیں۔ ایمان احمد مصر کی رہنے والی ہیں اور چند ماہ پہلے علاج کے لئے ہندوستان آئی تھیں۔ ان کا وزن 500 کلو سے زیادہ تھا اور انہیں بلڈ پریشر، فالج اور گردے کی بیماریاں بھی تھیں۔ فی الحال ممبئی کے سیفی ہسپتال میں علاج کے دوران دو ماہ میں ان کا 250 کلو وزن گر گیا ہے۔

ڈاکٹر لكڑاوالا کا کہنا ہے کہ ایمان کی صحت میں حیرت انگیز بہتری دیکھی جا سکتی ہے۔ وزن کم ہونے کی وجہ سے ان کی دوسری بیماریوں میں بھی بہتری آئی ہے۔ ایمان احمد ٹوئٹر پر وزیر خارجہ سشما سوراج کو خصوصی درخواست کر ہندوستان آئی تھیں۔ ان کا علاج ممبئی کے سیفی ہسپتال میں چل رہا ہے۔

متعلقہ اسٹوریز

ری کمنڈیڈ اسٹوریز